Dentsu uruchomiło Content Symphony, nowe centrum usług contentowych
  • 0
  • 1
20.04.2021

Dentsu uruchomiło Content Symphony, nowe centrum usług contentowych

Dentsu CEE uruchomiło nowe centrum świadczenia usług contentowych i produkcyjnych dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Będzie ono obsługiwać klientów firmy w regionie, jak również na świecie. Na czele hubu stanął Radim Kamenik, head of Content Symphony Dentsu CEE.

Komórka wykorzystuje doświadczenie grupy w dziedzinie produkcji kreatywnej. Jest też spójna z celem firmy, jakim jest wdrożenie działań funkcjonujących ponad granicami, na podstawie pracy najlepszych ekspertów z każdego z krajów. Content Symphony CEE skaluje ofertę contentową Dentsu w celu dostarczenia klientom treści najwyższej jakości. To połączenie kompetencji 400 ekspertów z oddziałów Dentsu CEE (Polska, Czechy, Węgry) współpracujących w zakresie produkcji treści i wideo, a także UX/UI.

Na czele hubu stanął Radim Kamenik, head of Content Symphony Dentsu CEE. Podlega Krzysztofowi Mockowi, Poland & CEE head of creative service line oraz Péterowi Novákowi, COO Czech Republic & Hungary & Slovakia. Będzie współpracować z Jarosławem Bolińskim, managing directorem w Propeller Studio, Pawłem Wojtakiem, CEE design studio directorem oraz Istvánem Busákiem, executive directorem.

Centrum ma tworzyć treści z naciskiem na:

  • zwinność produkcji,
  • jakość,
  • optymalną cenę,
  • kreatywność,
  • dane,
  • technologię.

Ujednolicenie kreacji ma pomóc Dentsu w Europie Środkowo-Wschodniej w zwiększeniu konkurencyjności grupy.

Content Symphony to nowy model świadczenia usług w zakresie tworzenia contentu z wykorzystaniem technologii oraz bardzo dużym akcentem na automatyzację. Odpowiada on na zmieniające się potrzeby zgłaszane przez globalnych klientów. Docelowo Dentsu Content Symphony w regionie CEE będzie jednym z kilku wysoce wyspecjalizowanych centrów dzielących między sobą zasoby, funkcjonujących przy wsparciu globalnych partnerstw w zakresie contentu oraz znormalizowanych platform i narzędzi do tworzenia, przechowywania i dystrybucji treści.

Naszą ambicją jest stworzenie najlepszej w swojej klasie oferty opartej na wartościach, która przezwycięży typowe dla naszych klientów wyzwania związane z treścią, takie jak szybkość, zwinność czy zautomatyzowana produkcja seryjna zasobów przy jednoczesnym zachowaniu personalizacji – mówi Krzysztof Mocek, head of creative Dentsu Central & Eastern Europe, CEO Isobar Poland.

Usługi contentowe w ramach Content Symphony w regionie CEE świadczyć będą:

  • Propeller Studio (Polska),
  • Isobar Polska,
  • węgierski oddział Isobar,
  • Spectra linked by Isobar (Czechy).
  • 1
Content Symphony

Powstała Content Symphony

20 kwietnia 2021

  • 0
  • 11
  • 0
  • 0
  • 0
20.04.2021

Koszyk najtańszych produktów spożywczych podrożał o 9% w ciągu roku. Wyniki badania

Inflacja według GUS przekroczyła w marcu 3%. Systematycznie rosły też ceny żywności w sklepach internetowych. To czynniki, które wpłynęły na wzrost cen grupy najtańszych produktów. Wartość koszyka w kanale e-grocery wzrosła w skali roku o 7,5%, co oznacza, że Polacy coraz częściej kupują żywność przez Internet. Z badania i raportu „Koszyk zakupowy” autorstwa ASM Sales Force Agency wynika też, że sieci handlowe działające w Polsce prowadzą bardzo aktywną politykę cenową. Średnia cena koszyka zakupowego spadła bowiem w marcu 2021 o 2% wobec 2020 r.

19 kwietnia 2021