Facebook zapowiada produkty audio
  • 0
  • 11
20.04.2021

Facebook zapowiada produkty audio

Facebook zapowiedział wprowadzenie szeregu produktów audio na swoich platformach. Wśród nowych narzędzi znajdą się: Sound Studio, Soundbites, Live Audio Rooms oraz podcasty.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 kwietnia 2021

  • 0
  • 11
  • 0
  • 0
  • 0
20.04.2021

Koszyk najtańszych produktów spożywczych podrożał o 9% w ciągu roku. Wyniki badania

Inflacja według GUS przekroczyła w marcu 3%. Systematycznie rosły też ceny żywności w sklepach internetowych. To czynniki, które wpłynęły na wzrost cen grupy najtańszych produktów. Wartość koszyka w kanale e-grocery wzrosła w skali roku o 7,5%, co oznacza, że Polacy coraz częściej kupują żywność przez Internet. Z badania i raportu „Koszyk zakupowy” autorstwa ASM Sales Force Agency wynika też, że sieci handlowe działające w Polsce prowadzą bardzo aktywną politykę cenową. Średnia cena koszyka zakupowego spadła bowiem w marcu 2021 o 2% wobec 2020 r.

19 kwietnia 2021

  • 14
  • 10
  • 0
  • 0
  • 0
19.04.2021

Krakowskie kawiarnie przekazują część dochodu ze sprzedaży lagunów na KTOZ

Lagun z Krakowa, czyli zawieszony na drzewie rogalik, który wyglądem przypominał jaszczurkę, stał się sławny na całym świecie. Jego popularność podchwyciły też marki, uruchamiając działania real-time marketingowe. Niektóre restauracje ze stolicy Małopolski zdecydowały się przekazać część zysków ze sprzedaży na działalność KTOZ, dzięki któremu świat poznał laguna.