0 1 0 16.04.2022Dlaczego ekologia dyktuje warunki działania dużych firm? – raport ConQuest ConsultingFirma ConQuest Consulting przygotowała raport na temat postaw dużych firm wobec ekologii. Obecna sytuacja wymaga interwencji i implementacji zmian, które pomogą poprawić stan środowiska. Optymizmem napawa podejście konsumentów do wyboru produktów. Wiele firm, kierując się głosem odbiorców, kładzie duży nacisk na redukcję swojego śladu węglowego.
0 7 0 15.04.2022„Posters for Ukraine” – plakaty artystów z całego świata na wystawie i nośnikach AMS1 kwietnia w Łazienkach Królewskich w Warszawie otwarta została wystawa poświęcona wojnie w Ukrainie. Organizatorzy – STGU i spółka AMS wraz z zaprzyjaźnionymi instytucjami z Ukrainy prezentują 30 plakatów. Można je także zobaczyć na przystankach i cyfrowych nośnikach AMS w głównych miastach Polski.
1 1 0 15.04.2022Magdalena Boczarska i Piotr Adamczyk wspierają reklamą rodzinne domy dziecka„Mały może więcej, jeżeli stoi za nim wielu” – mówi Piotr Adamczyk w spocie, który zrealizował z Magdaleną Boczarską dla Fundacji Happy Kids (FHK). Fundacja działa na rzecz dzieci z polskich i ukraińskich domów dziecka i piecz zastępczych.
1 1 0 15.04.2022Gwiazda porno Cherie Deville w reklamie wody Liquid Death mówi, byśmy „nie pie***li planety”Marka wody w puszce Liquid Death zaangażowała do swojej nowej kampanii gwiazdę filmów dla dorosłych, Cherie Deville. Aktorka daje widzom lekcję na temat środowiska.
0 1 0 15.04.2022Gatta wybrała Touch.PRZ początkiem kwietnia marka rajstop, bielizny i odzieży Gatta rozpoczęła współpracę z Touch.PR. Poznańska agencja zajmie się realizacją działań komunikacyjnych.
3 3 0 15.04.2022Romet rozpoczyna wieloetapową kampanię promującą aktywny styl życiaMarka rowerowa Romet ruszyła z kampanią, w której za pomocą linii rowerów miejskich będzie promować zdrowy, aktywny styl życia w dużych miastach. Działania rozpoczną się od aktywności w Radiu Eska oraz kampanii internetowej.
0 1 0 15.04.2022Niedziela handlowa w tradycyjnych sklepach. Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnegoNiedziela Palmowa w 2022 r. była jednocześnie handlową. To również jedna z dwóch najważniejszych niedziel dla handlu ze względu na bliskość świąt. Jak wynika z badania M/platform, dla wielu konsumentów był to już zdecydowanie czas, aby zaopatrzyć się w produkty, które posłużą do przygotowania Wielkanocy.
0 1 0 14.04.2022IX edycja Papaya Young Creators – znani już są już jej finaliści i finalistkiCztery kategorie, 11 marek, 29 finalistów i finalistek. W finale konkursu znalazły się osoby z pięciu krajów – Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Rumunii oraz Litwy. Finalistów czeka szereg warsztatów, konsultacji z mentorami oraz osobami wspierającymi konkurs. Gala finałowa, wyłaniająca zwycięzców z każdej kategorii, odbędzie się pod koniec czerwca w Warszawie.
0 3 1 14.04.2022Koalicja „Razem przeciw dezinformacji” Związku Firm Public Relations, Stowarzyszenia Demagog i Fundacji Digital PolandDezinformacja to potężna broń, która w realny sposób może negatywnie wpływać na kraje i bieg ich historii. Dlatego musimy działać tu i teraz, by powstrzymać skutki jej użycia – podkreślają wspólnie członkowie Związku Firm Public Relations, Stowarzyszenia Demagog i Fundacji Digital Poland. To właśnie z inicjatywy tych organizacji powstała koalicja „Razem przeciw dezinformacji”. Poprzez różnorodne działania edukacyjne chce ona walczyć z tym szkodliwym zjawiskiem.
2 1 0 14.04.2022Kabina prysznicowa dla graczy – to pomysł marki Irish SpringNależąca do Colgate-Palmolive Company marka mydła Irish Spring stworzyła kabinę prysznicową dla graczy. Można z niej korzystać, nie przerywając rozgrywki.