STS z nową identyfikacją wizualną i kampanią z udziałem Petera Schmeichela
  • 1
  • 2
6.11.2019

STS z nową identyfikacją wizualną i kampanią z udziałem Petera Schmeichela

Bukmacher STS wprowadził nową identyfikację wizualną, unowocześniając swój logotyp. Zmiana obejmuje wszystkie platformy firmy w Polsce i Europie, w tym strony internetowe, aplikacje mobilne i kanały własne w mediach społecznościowych. Marka rozpoczyna również współpracę z globalnym ambasadorem – piłkarzem Peterem Schmeichelem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47509 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

diro

3 miesiące temu

Świat nie stoi w miejscu, i dobrze że sts to rozumie.

6 listopada 2019