1 2 0 0 0 4.11.2019„Mogę być” – Barbie w szkołach mówi o wybitnych kobietachWystartował ogólnopolski program edukacyjny „Mogę być” dla szkół podstawowych. Zachęca dziewczynki i chłopców do realizacji własnych marzeń i pasji oraz do poszukiwania wzorców wśród niezwykłych kobiet. Patronami akcji są: Kobieta.gazeta.pl, Barbie i „National Geographic”.
0 1 0 0 0 4.11.2019Google przejmuje Fitbit za 2,1 mld dol.Google nabył Fitbit, markę urządzeń do noszenia. Chce w ten sposób zwiększyć zaangażowanie w obszarze wearables. Kwota tej transakcji to 2,1 mld dol., 7,35 dol. za akcję.
0 1 0 0 0 4.11.2019Grupa PZU wybrała Digital Kingdom do obsługi w social mediaGrupa PZU rozstrzygnęła przetarg na obsługę w social media. Wygrała go Digital Kingdom.
0 5 0 0 0 4.11.2019Sara Kosmos – powstała polska wirtualna influencerkaPowstała pierwsza polska wirtualna influencerka. To Sara Kosmos. Jej profil można śledzić na Instagramie.
1 1 0 0 0 4.11.2019G.F. Darwin promuje aplikację mobilną Pracuj.pl czytaniem w myślachTwórcy youtube’owego kanału G.F. Darwin w ramach współpracy z Pracuj.pl przygotowali film „Awans na przystawkę”. Promuje on aplikację mobilną portalu.
0 1 0 0 0 4.11.2019Dwucyfrowy wzrost reklamy cyfrowej – badanie IAB Polska/PwC AdExPo pierwszym półroczu 2019 r. nakłady na reklamę online wzrosły o 275 mln zł. Dzięki temu ich całkowita wartość osiągnęła 2,4 mld zł. Przełożyło się to na dynamikę rok do roku na poziomie 13% – wynika z badania IAB Polska/PwC AdEx.
0 13 0 0 0 2.11.2019„Walcz o siebie! Ja to zrobiłam!!” – ofiara przemocy domowej Karolina Piasecka w jesiennej kampanii AdrianaProducent rajstop Adrian zabrał głos w sprawie przemocy domowej. 2 listopada rozpoczął jesienną kampanię reklamową. Na billboardach można zobaczyć Karolinę Piasecką. To żona byłego radnego PiS, skazanego na bezwzględne więzienie za psychiczne i fizyczne znęcanie się nad nią.
4 1 0 0 0 31.10.2019Lidl w ramach kampanii rozdaje Szwedom jedzenie, by zachęcili znajomych do zakupówLidl poprosił klientów w Szwecji o otwarcie „sklepów” we własnych domach. W ramach kampanii „Micromarket” do wybranych osób trafiły paczki ze składnikami na kolację dla przyjaciół.
1 1 0 0 0 31.10.2019TVP odmawia emisji spotu Okręgowej Izby Lekarskiej „Polska to chory kraj”Telewizja Polska odmówiła Okręgowej Izbie Lekarskiej w Warszawie wykupienia czasu reklamowego na emisję spotu w ramach organizowanej przez izbę kampanii „Polska to chory kraj”. Jacek Kurski, prezes TVP tłumaczy, że wideo jest „obraźliwe dla Ojczyzny”.
0 1 0 0 0 31.10.2019Twitter nie będzie publikował reklam politycznychJack Dorsey, współzałożyciel i dyrektor generalny Twittera ogłosił, że serwis rezygnuje z reklam politycznych. Podkreśla, że zasięg przekazu politycznego nie powinien być kupowany.