Zakupowe reklamy w YouTube – przedświąteczny debiut
  • 0
  • 1
6.11.2019

Zakupowe reklamy w YouTube – przedświąteczny debiut

W okresie poprzedzającym Boże Narodzenie YouTube wprowadza zakupowe reklamy do serwisu. Użytkownicy, którzy szukali produktów w Google, zobaczą reklamy dobrane na podstawie tych aktywności.

Jeśli np. internauta zainteresowany był produktami związanymi z bieganiem, może zobaczyć katalog statycznych zdjęć z ofertami produktów do biegania od sprzedawców detalicznych. Zakupowe reklamy będą wyświetlane w kanale głównym YouTube oraz w wynikach wyszukiwania w serwisie. Będzie je można przewijać w poziomie.

Jedną z pierwszych marek, które skorzystały z tej opcji reklamowej, jest Puma.

Źródło: www.adage.com

  • 1
zakupowe reklamy

Debiutują zakupowe reklamy w YouTube

6 listopada 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.11.2019

Europejczycy są skłonni płacić więcej za opakowania zawierające mniej plastiku. Wyniki badania

Sześciu na dziesięciu Europejczyków sortuje i poddaje recyklingowi więcej odpadów niż pięć lat temu. 86% twierdzi, że problemy środowiskowe są głównym wyzwaniem, przed którym stoi społeczeństwo. Polacy bardziej niż Niemcy, Belgowie i Brytyjczycy są skłonni płacić więcej za produkt, jeśli jego opakowanie zawiera mniej tworzyw sztucznych – pokazuje badanie L’ObSoCo przygotowane dla DS Smith.