Marka Cleanic wchodzi do świata mediów społecznościowych i wybiera OX Media
  • 0
  • 1
6.11.2019

Marka Cleanic wchodzi do świata mediów społecznościowych i wybiera OX Media

Marka Cleanic z portfolio Harper Hygienics nawiązała współpracę z OX Media. Agencja zbudowała strategię komunikacji wykorzystującą różne wymiary kobiecej delikatności.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48125 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

6 listopada 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.11.2019

Europejczycy są skłonni płacić więcej za opakowania zawierające mniej plastiku. Wyniki badania

Sześciu na dziesięciu Europejczyków sortuje i poddaje recyklingowi więcej odpadów niż pięć lat temu. 86% twierdzi, że problemy środowiskowe są głównym wyzwaniem, przed którym stoi społeczeństwo. Polacy bardziej niż Niemcy, Belgowie i Brytyjczycy są skłonni płacić więcej za produkt, jeśli jego opakowanie zawiera mniej tworzyw sztucznych – pokazuje badanie L’ObSoCo przygotowane dla DS Smith.