Marka Cleanic wchodzi do świata mediów społecznościowych i wybiera OX Media
  • 0
  • 1
6.11.2019

Marka Cleanic wchodzi do świata mediów społecznościowych i wybiera OX Media

Marka Cleanic z portfolio Harper Hygienics nawiązała współpracę z OX Media. Agencja zbudowała strategię komunikacji wykorzystującą różne wymiary kobiecej delikatności.

OX Media uruchamia profile Cleanic na Facebooku i Instagramie. Zajmuje się też całościowym prowadzeniem działań w social media na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych. W strategii mocny akcent położono na UGC i współpracę z mikroinfluencerami. Celem wszystkich działań jest jak najefektywniejsze dotarcie do szerokiej gamy grup docelowych.

Strategia stworzona przez OX Media wykorzystuje ideę odkrywania różnych wymiarów delikatności. Realizowana będzie poprzez tworzenie autorskich treści o charakterze storytellingowym, lifestyle’owym oraz z zakresu szeroko pojętej pielęgnacji i urody, a także współtworzenie marki przez użytkowniczki i influencerki.

Dzięki tym działaniom ma powstać społeczność zaangażowanych i aktywnych kobiet, które będą chciały uczestniczyć w życiu marki Cleanic i współtworzyć ją przy użyciu user generated content.

Agencja stawia na przyjacielski i otwarty tone of voice. Promowana marka ma stać się towarzyszką kobiet w ich codziennych rytuałach. W planach są także różnorodne akcje i aktywności z influencerkami i youtuberkami.

OX Media prowadzić będzie również działania performance w celu pozyskania fanów z grupy docelowej w mediach społecznościowych. Stała optymalizacja ma pozwolić na skuteczne wykorzystanie budżetu reklamowego.

Działania marki Cleanic na Facebooku rozpoczęły się w październiku, a launch globalnego profilu instagramowego przewidziany jest na listopad.

  • 1
Cleanic współpracuje z OX Media

Cleanic współpracuje z OX Media

6 listopada 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.11.2019

Europejczycy są skłonni płacić więcej za opakowania zawierające mniej plastiku. Wyniki badania

Sześciu na dziesięciu Europejczyków sortuje i poddaje recyklingowi więcej odpadów niż pięć lat temu. 86% twierdzi, że problemy środowiskowe są głównym wyzwaniem, przed którym stoi społeczeństwo. Polacy bardziej niż Niemcy, Belgowie i Brytyjczycy są skłonni płacić więcej za produkt, jeśli jego opakowanie zawiera mniej tworzyw sztucznych – pokazuje badanie L’ObSoCo przygotowane dla DS Smith.