„Robimy dom. Cały dom!” – wystartowała kampania marki Black Red White
  • 1
  • 4
15.04.2019

„Robimy dom. Cały dom!” – wystartowała kampania marki Black Red White

Marka meblarska Black Red White rozpoczęła kampanię „Robimy dom. Cały dom!”. Tym razem pokazuje różnorodność swojego asortymentu, przekonując, że jej sklepy to idealne miejsce na kompleksowe zakupy wnętrzarskie.

W nowej kampanii marka BRW zwraca uwagę na potrzeby współczesnych klientów. Poszukują oni rozwiązań kompleksowych, a podczas urządzania domu nie mają czasu na odwiedzanie kilkunastu sklepów.

Rozpoczęte działania to kontynuacja platformy „Trzech mistrzów”. Spot rozpoczyna się i kończy wizytą w stolarni bohaterów: Blacka, Reda i White’a. Akcja toczy się w mieszkaniu czteroosobowej rodziny, która właśnie się urządza.

W ramach kampanii emitowane będą dwie wersje spotu telewizyjnego: 45- i 30-sekundowa. Prowadzone są także aktywności w Internecie. Reklamy można zobaczyć od 15 kwietnia. Kampania potrwa do 19 czerwca.

  • Kreacja oraz platforma „Trzech mistrzów”: Heart & Brain
  • Produkcja: Oto Film
  • Zakup mediów: Havas Media
  • 4

15 kwietnia 2019

14 kwietnia 2019

12 kwietnia 2019