Obok postprawdy i fake newsów coraz częstszym zjawiskiem we współczesnych sieciowych realiach są fake influencerzy. Okazuje się, że fałszywe osobowości mają spory wpływ na różne dziedziny życia. Pojawiają się m.in. w polityce i kampaniach reklamowych, zarówno tych komercyjnych, jak i społecznych.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Pisaliśmy już o tym, że efekty influencer marketingu są trudne do oszacowania. Wiąże się to z brakiem precyzyjnych narzędzi do tego celu. Nie zmienia to faktu, że marki bardzo chętnie korzystają z usług influencerów.
Ale problemy z influencer marketingiem nie kończą się na możliwościach badań jego skuteczności. Pomyłka może zdarzyć się już na etapie weryfikacji influencera.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |