Influencer, którego nie byłoInfluencer, którego nie byłoInfluencer, którego nie byłoInfluencer, którego nie było
Dobrze sprawdź, kto ma reprezentować twoją markę (fot. Bruno Passigatti/Fotolia)

Influencer, którego nie było

Influencer, którego nie było
Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Obok postprawdy i fake newsów coraz częstszym zjawiskiem we współczesnych sieciowych realiach są fake influencerzy. Okazuje się, że fałszywe osobowości mają spory wpływ na różne dziedziny życia. Pojawiają się m.in. w polityce i kampaniach reklamowych, zarówno tych komercyjnych, jak i społecznych.

Pisaliśmy już o tym, że efekty influencer marketingu są trudne do oszacowania. Wiąże się to z brakiem precyzyjnych narzędzi do tego celu. Nie zmienia to faktu, że marki bardzo chętnie korzystają z usług influencerów.

Ale problemy z influencer marketingiem nie kończą się na możliwościach badań jego skuteczności. Pomyłka może zdarzyć się już na etapie weryfikacji influencera.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja