ReZigiusz i Julia Żugaj promują telefony LG
  • 6
  • 2
12.04.2019

ReZigiusz i Julia Żugaj promują telefony LG

Ruszyła kampania promująca smartfon LG K40. Działania pod hasłem „Social Friendly” ukazują nowy telefon jako model dla każdego, kto stale jest online i aktywnie uczestniczy w życiu towarzyskim. W kampanię zaangażowano youtubera ReZigiusza i użytkowniczkę TikToka – Julię Żugaj.

Kampania smartfona LG prowadzona jest od 10 kwietnia w Internecie, w tym w social media. Smartfon ze względu na swoje funkcje oraz cenę skierowany jest do młodych klientów, wyczulonych na przekaz reklamowy. Dlatego marka stara się dotrzeć do nich dzięki działaniom influencerskim.

Na potrzeby kampanii została zorganizowana sesja fotograficzna. Przygotowano też sześć materiałów wideo podkreślających najistotniejsze cechy urządzenia.

Za aspekt wizualny, koncept kreatywny, produkcję sesji fotograficznej i materiałów wideo oraz kampanię internetową i działania w kanałach social media odpowiedzialna jest Agencja Warszawa. Rekomendacją influencerów, planowaniem ich działań oraz kampanią na platformie TikTok zajęła się agencja Get Hero.

Media kupił dom mediowy Mets. Public relations prowadzi agencja Monday PR. Wsparciem kampanii będą działania content marketingowe przygotowane przez Performance Media.

  • 2

12 kwietnia 2019