0 1 0 18.10.2019Muzyczna Autostrada WielkopolskaGdy czas spędzony w samochodzie umila dobra muzyka, podróż przebiega zdecydowanie szybciej i przyjemniej. Dlatego Autostrada Wielkopolska wraz z kierowcami stworzyła „Autostradową listę przebojów”, która ma pomóc odprężyć się w czasie jazdy i zachować potrzebną koncentrację.
0 2 0 17.10.2019Hyundai Motor Group zostaje z Havas MediaW przetargu na obsługę mediową marek Hyundai i Kia należących do Hyundai Motor Group zwyciężył Havas Media (Havas Media Group). Tym samym obronił budżet mediowy tych marek.
0 1 0 17.10.2019Wisła Kraków wchodzi w e-sport z nowym sponsoremWisła Kraków wchodzi w e-sport. Barwy Białej Gwiazdy reprezentować będą zawodnicy rywalizujący w „FIFA 20” oraz „Counter-Strike: Global Offensive”. Sponsorem tytularnym nowej sekcji jest krakowska firma All in! Games, która jest też partnerem biznesowym klubu.
0 1 0 17.10.2019Apple, Google i Amazon ponownie na podium rankingu Interbrand 2019Interbrand opublikował jubileuszowy ranking Best Global Brands. W 20. edycji zestawienia na podium, podobnie jak przed rokiem, znalazły się Apple, Google i Amazon.
1 4 0 17.10.2019Polka w reklamie Pixelbooka Go GooglePolska zawodniczka indoor skydivingu, Maja Kuczyńska, wystąpiła w reklamie Google. Spot promujący laptop Pixelbook Go nagrywany był w stanie nieważkości.
0 1 0 17.10.2019Polskie agencje nagrodzone w Effie Europe 201915 października ogłoszono zwycięzców Effie Europe 2019. Wśród nagrodzonych są Agencja Warszawa i Ogilvy Poland. Tytuł Agencja Roku powędrował do McCann Worldgroup, a Grand Effie przyznano kampanii „Like Brands” prowadzonej w Wielkiej Brytanii dla marki Aldi.
1 10 0 17.10.2019Różne wzorce kobiecości w kampanii ShowroomuSklep internetowy z modą Showroom po siedmiu latach na rynku przechodzi transformację. Prócz lokalnych projektantów na stałe zagościły w nim marki komercyjne oraz produkty vintage. O zmianach informuje kampania „Mamy tyle wspólnego”.
1 0 4 17.10.2019Ministerstwo Sprawiedliwości chce walczyć z przestępczością, promując małżeństwaRuszyła kampania „Małżeństwo – droga naszego życia”, finansowana z Funduszu Sprawiedliwości. Autorzy stawiają w niej tezę, że zawieranie małżeństw przyczynia się do spadku przestępczości. Jak podaje Gazeta.pl, Ministerstwo Sprawiedliwości przeznaczyło na te działania 1,5 mln zł.
0 0 0 16.10.2019O wzmacnianiu kobiet i zaangażowaniu, czyli Cannes Lions Creative Comms Meeting już po raz dziewiątyCzy kampanie reklamowe mogą zmienić myślenie o świecie i zainspirować nas do działania? Czy walkę o równe prawa kobiet lub mniejszości seksualnych można prowadzić także poprzez akcje PR? Czy ekologiczne inicjatywy dużych firm naprawdę ratują naszą planetę, czy to tylko greenwashing? Odpowiedzi na te pytania poznamy podczas dziewiątej edycji Creative Comms Meeting.
1 0 0 16.10.2019Alior Bank promuje nieoprocentowaną pożyczkę„Doceniamy Twoją aktywność na koncie” – to hasło nowej kampanii reklamowej Alior Banku. Działania promują nieoprocentowaną pożyczkę.