0 0 0 0 0 22.03.2019Walmart też tworzy platformę streamingową dla graczy?Serwis USgamer twierdzi, że Walmart – gigant handlu detalicznego – pracuje nad usługą streamingową dla graczy. Według nieoficjalnych źródeł firma prowadziła rozmowy na ten temat z twórcami i wydawcami gier na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy.
0 1 0 0 0 22.03.2019STS i Jagiellonia Białystok przedłużają umowę sponsorskąSTS i Jagiellonia Białystok przedłużyli umowę sponsorską. Bukmacher niezmiennie będzie sponsorem głównym klubu, a jego logo pozostanie na froncie koszulek żółto-czerwonych. Nowy kontrakt będzie obowiązywać przez kolejne 2 lata, czyli do czerwca 2021 r. STS z klubem związany jest od lipca 2017 r.
1 1 0 0 0 22.03.2019Międzynarodowa kampania marki eObuwie.plSklep eObuwie.pl rozpoczął emisję reklam stworzonych w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Radość nie może czekać”. Spot telewizyjny będzie emitowany w Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii, Grecji oraz na Węgrzech i Litwie.
1 4 0 0 0 22.03.2019Mamy i dzieci o sposobach na walkę z gorączką w reklamie NurofenuNurofen rozpoczął kampanię „Po stronie mam”. W kilkudziesięciosekundowym spocie wystąpiły mamy i dzieci. Opowiadają, jak radzić sobie z gorączką.
1 1 0 0 0 21.03.2019Burger King nagradza Whopperem za wirtualne spalenie reklam konkurencjiBurger King przygotował aplikację wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość. Pozwala ona na wirtualne spalenie reklam konkurencji. Każdy, kto to zrobi, otrzyma darmowego Whoppera.
0 2 0 0 5 21.03.2019Instagramowy influencer okazał się botemAmerykański programista Chris Buetti twierdzi, że udało mu się oszukać Instagram. Zdobywał zniżki w restauracjach i darmowe posiłki w zamian za zamieszczanie postów na fałszywym koncie, którego prowadzeniem zajął się bot.
0 6 0 0 0 21.03.2019Thermomix wprowadził nowy model urządzenia. Klienci twierdzą, że czują się oszukani8 marca firma Vorwerk zaprezentowała nowy model wielofunkcyjnego urządzenia do gotowania Thermomix. Klienci poczuli się oszukani, ponieważ, jak przekonują, nie poinformowano ich wcześniej o premierze.
1 0 0 0 0 21.03.2019Wódka Polonaise w teledysku SławomiraSławomir Zapała zaprezentował teledysk do piosenki „Weekendowy korsarz”. Powstał on we współpracy z marką Polonaise, której piosenkarz jest ambasadorem.
0 1 0 0 0 21.03.2019Bracia Sadownicy obsługiwani przez Cape MorrisPolski producent świeżych jabłek i przetworów na bazie soków NFC Bracia Sadownicy wybrał agencję Cape Morris. Będzie ona odpowiedzialna za komunikację 360 stopni.
0 0 0 0 0 21.03.2019Kompania Piwowarska wybrała Cube GroupKompania Piwowarska powierza Cube Group działania w kanale internetowym. Agencję wybrano w drodze przetargu, a nawiązana współpraca ma charakter długoterminowy.