Pułkownik do zadań specjalnychPułkownik do zadań specjalnychPułkownik do zadań specjalnychPułkownik do zadań specjalnych
Rozpoznawaj mnie w różnych wcieleniach – zachęca colonel Sanders (fot. kadr ze spotu)

Pułkownik do zadań specjalnych

Pułkownik do zadań specjalnych
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Rok temu postać pułkownika Sandersa powróciła do kampanii reklamowych KFC. W rolę brand hero marki wcieliło się już kilku aktorów. A i tak w walce z konkurencją bardziej liczy się to, co symbolizować ma postać wymagającego pułkownika.

Harland Sanders, poczciwie wyglądający staruszek, założyciel sieci KFC, zmarł ponad 35 lat temu. Jego podobizna jest nieodłącznym elementem każdego lokalu tej sieci. Wbrew pozorom jego postać nie była jednak nadużywana w komunikacji promocyjnej marki.

W 1994 roku kampania reklamowa z budżetem ponad 18 mln dolarów i wynajętym aktorem okazała się nieskuteczna.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się