IGRZ podsumowuje reklamę OOH w Polsce w 2018 r.
  • 0
  • 6
18.02.2019

IGRZ podsumowuje reklamę OOH w Polsce w 2018 r.

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawiła informacje dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w 2018 r. Łączna wielkość estymowanej sprzedaży w trzech segmentach – tradycyjna reklama OOH, reklama tranzytowa i reklama DOOH – zamknęła się kwotą ponad 546,6 mln zł. Była wyższa aniżeli w 2017 r. o 4,9%*.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53445 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 lutego 2019

17 lutego 2019