„Trzech mistrzów Black Red White” – nowa platforma komunikacyjna marki
  • 1
  • 1
9.08.2018

„Trzech mistrzów Black Red White” – nowa platforma komunikacyjna marki

Rozpoczęły się działania w ramach platformy komunikacyjnej „Trzech mistrzów Black Red White”. W nowym formacie wykorzystano postaci trzech mistrzów stolarstwa oraz hasło: „Robimy dom”.

Trzej mistrzowie BRW są trzonem najnowszej strategii komunikacji. Bohaterów wprowadza kampania „Szkolne okazje”, która wystartowała 9 sierpnia. Można w niej poznać również najważniejsze wartości, którymi mistrzowie kierują się podczas codziennej pracy.

Jak tłumaczy marka, format jest wynikiem poszukiwania świeżej i wyjątkowej idei. Miała ona być też na tyle pojemna, by można było przekazać odbiorcom wartości najważniejsze dla brandu. Są nimi: wysoka jakość, atrakcyjne ceny i niepowtarzalny design oferowanych produktów.

„Trzech mistrzów Black Red White” to zupełnie nowa odsłona marki Black Red White i duży powiew świeżości w naszej dotychczasowej komunikacji marketingowej. Tym razem w spotach telewizyjnych odbiorcy zobaczą nieco mniej domowych wnętrz. Skupiamy się bowiem na samym procesie powstawania mebli, wprowadzając bohaterów marki – Blacka, Reda i White’a, na których opieramy całą narrację.

Przekaz bazuje przede wszystkim na pozytywnych relacjach pomiędzy naszymi bohaterami, którzy choć zupełnie inni, dążą do realizacji jednego celu: mebli dobrej jakości o niebanalnej estetyce, dostępnych w atrakcyjnych cenach. Z pomocą trzech mistrzów pokazujemy też, że za pięknymi wnętrzami i meblami, które mamy w ofercie, stoją ludzie, profesjonalni stolarze, nasi pracownicy – mówi Hubert Olczak, marketing manager Black Red White.

W premierowym spocie bohaterowie pracują nad konstrukcją biurka w stolarni. Każdy z nich troszczy się o kwestie dla niego najważniejsze. Black dopieszcza wygląd mebla, Red dba o dobrą cenę, a White, jako najstarszy i najbardziej doświadczony, najwięcej uwagi poświęca jakości wykonania. Efektem wspólnej pracy jest biurko, które idealnie odzwierciedla oczekiwania całej trójki i za sprawą Reda trafia do oferty promocyjnej w ramach akcji „Szkolne okazje”.

Autorem najnowszej platformy komunikacyjnej jest agencja Heart & Brain. W ramach kampanii telewizyjnej „Szkolne okazje” emitowane będą trzy spoty telewizyjne (30- i dwa 15-sekundowe) oraz radiowe. Przygotowano też billboardy sponsorskie do telewizji, kampanię OOH i działania w Internecie.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się Havas Media. Aktywności online prowadzi Deloitte Digital. Komunikację PR koordynuje H+K Strategies.

  • 1

9 sierpnia 2018

8 sierpnia 2018