RMF Classic rusza z kampanią urodzinową
  • 3
  • 3
25.10.2021

RMF Classic rusza z kampanią urodzinową

27 października RMF Classic obchodzić będzie swoje 18. urodziny. Z tej okazji przez cały dzień nadawany będzie specjalny program jubileuszowy „Dozwolone od lat 18”, z udziałem gwiazd i słuchaczy. Trwa też druga odsłona kampanii wizerunkowej stacji, pod hasłem „Włącz RMF Classic i zmień swój świat”.

Kampania wizerunkowa potrwa do połowy listopada. Jej celem jest promocja repertuaru rozgłośni, która gra m.in. muzykę filmową. Kampania obejmuje Internet (spoty wideo w Player.pl, CDA, YouTube, Onet.pl, WP.pl, Interia i TVN24.pl oraz bannery na portalach horyzontalnych) i prasę (m.in. „Polityka”, „Tygodnik Powszechny”, „Newsweek Polska”).

Będzie to druga odsłona kampanii „Włącz RMF Classic i zmień swój świat”. Wiosenna, składająca się z dwóch spotów, w których wykorzystano tematy z filmów „Vabank” i „Janosik”, została rozszerzona o dwa kolejne. Te nawiązują do największych hitów filmowych.

Planowaniem i zakupem mediów oraz koncepcją kreatywną zajął się dział promocji Grupy RMF. Produkcji podjęło się studio animacji Plankton TV.

  • 3
RMF Classic rusza z kampanią swoich 18. urodzin

RMF Classic rusza z kampanią swoich 18. urodzin

RMF Classic rusza z kampanią swoich 18. urodzin
RMF Classic rusza z kampanią swoich 18. urodzin

25 października 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2021

Hubert Hurkacz świetny nie tylko na korcie. Rośnie wartość marketingowa polskiego tenisisty

Obecny sezon jest najlepszym w karierze Huberta Hurkacza. W tym roku tenisista pochodzący z Wrocławia awansował z 34. na 9. miejsce w rankingu ATP. To najwyższa lokata zajmowana przez Polaka w historii męskiego tenisa. Świetna sportowa postawa przełożyła się na ekspozycję medialną Hurkacza – pokazuje raport agencji Publicon na podstawie danych dostarczonych przez Press-Service Monitoring Mediów.

24 października 2021