Reklama OOH w Polsce w 2019. Raport Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej
  • 0
  • 4
3.04.2020

Reklama OOH w Polsce w 2019. Raport Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej

Estymowana wielkość sprzedaży na rynku reklamy zewnętrznej w Polsce w trzech segmentach (klasyczne OOH, reklama tranzytowa, reklama DOOH) zamknęła się w kwocie ponad 574,5 mln zł. Była dla tej samej bazy firm wyższa niż w 2018 r. o 5,1% – pokazuje raport IGRZ.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48707 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

3 kwietnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.04.2020

Branżowy sztab kryzysowy – przedstawiciele branż poszkodowanych przez epidemię apelują do rządu o lepszą pomoc

Sejm uchwalił, a prezydent podpisał ustawę o tzw. tarczy antykryzysowej. W związku z tym oficjalne stanowisko zajęli przedstawiciele organizatorów turystyki, agentów turystycznych, hoteli, targów, MICE, rozrywki, obiektów wielofunkcyjnych, pilotów i przewodników turystycznych, przewozów autokarowych i turystyki szkolnej. Zrobili to po wideokonferencji z ministrem Andrzejem Gutem-Mostowym. Wskazują na dramatyczne spadki dochodów, a co za tym idzie rzeszę zwolnień.

2 kwietnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.04.2020

Żywiec Zdrój i Danone konsolidują budżet mediowy w MediaCom Warszawa

Dwie spółki z grupy spółek Danone konsolidują budżet mediowy swoich marek produktów mlecznych oraz wody i napojów w MediaCom Warszawa. Tym samym po niespełna półtorarocznej przerwie dom mediowy rozszerza zakres usług świadczonych na rzecz firmy, obejmujący tworzenie strategii wszystkich mediów oraz planowanie i zakup mediów tradycyjnych, o prowadzenie kampanii internetowych. Powraca w ten sposób do realizowanego we wcześniejszych latach modelu holistycznej współpracy.



  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.04.2020

„Polish CX Drivers” – badanie doświadczeń klientów w Polsce przeprowadzone przez Deloitte Digital

Sposób ustalania kryteriów porównywania ofert ubezpieczeniowych czy ciągłość procesu reklamacyjnego abonentów telekomunikacyjnych mogą być pasjonującymi tematami. Rzadko jednak choćby w połowie tak pasjonującymi dla klienta, jak to się wydaje specjalistom od marketingu czy od procesów call center. Tymczasem doświadczenie klientów w obecnej sytuacji gospodarczej ma kolosalne znaczenie dla firm – pokazuje raport „Polish CX Drivers” Deloitte Digital.