Epidemia koronawirusa rodzi pytania, które marki w tych warunkach stracą, a które zyskają. Przegranych będzie więcej, choć brandy z kilku kategorii produktowych mogą liczyć na zysk. Prawdziwym testem społecznym będzie jednak masowa praca zdalna.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Niedawno Sequoia Capital, fundusz inwestujący w start-upy nazwał globalną epidemię koronawirusa czarnym łabędziem 2020 roku. Mianem czarnych łabędzi określa się rzadkie zdarzenia, których wystąpienia nie da się przewidzieć, a które wywołują nieproporcjonalnie duże skutki we wszystkich dziedzinach życia. Fundusz wskazywał, nieszczególnie zresztą odkrywczo, że epidemia zmieni zwyczaje zakupowe konsumentów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.