Co my możemy wiedzieć o kliencie!?Co my możemy wiedzieć o kliencie!?Co my możemy wiedzieć o kliencie!?Co my możemy wiedzieć o kliencie!?
Bardzo trudno o adekwatny opis klienta (fot. Marketing przy Kawie)

Co my możemy wiedzieć o kliencie!?

Co my możemy wiedzieć o kliencie!?
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

„Granice mego języka oznaczają granice mego świata” – teza zapisana sto lat temu w okopach I wojny światowej przez Ludwiga Wittgensteina inspirowała niejeden kierunek filozofii XX wieku. Nadal jej wartością jest wskazanie, jak bardzo język, którym się posługujemy, kształtuje nasz obraz świata i szerzej – nasze z nim interakcje. Dotyczy to również marketingu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się