1 1 0 0 0 24.03.2020Ministerstwo Aktywów Państwowych w kampanii OOH przypomina, jak się chronić przed koronawirusemPrzez proste hasła uzupełnione piktogramami Ministerstwo Aktywów Państwowych edukuje i przypomina społeczeństwu, jak się uchronić przed niebezpieczeństwem koronarawirusa. Hasła kampanii to: „Zostań w domu”, „Pomagaj seniorom i niepełnosprawnym”, „Często myj ręce”, „Kupuj online”.
0 1 0 0 0 24.03.2020Internet niezastępowalnym medium, a w jego ramach YouTube, Facebook i Netflix. Badanie WavemakeraDwie trzecie polskich internautów, gdyby musiało ograniczyć dostęp do mediów i wybrać jedno z nich, wybrałoby Internet. Gdyby zaś w ramach Sieci musieli ograniczyć się do jednego tylko serwisu, wybraliby YouTube lub Facebook – pokazuje badanie Wavemakera.
0 4 0 0 0 24.03.2020Sieci handlowe w Polsce – które sklepy i promocje wybierali Polacy w 2019 r.? Wyniki badaniaRok 2019 upłynął pod znakiem zaostrzenia zakazu handlu w niedziele, chwilowego zawieszenia podatku od sprzedaży detalicznej i dostosowywania oferty do szybko zmieniających się postaw konsumentów. Kto najlepiej poradził sobie z dynamicznym otoczeniem rynkowym? Gdzie Polacy najczęściej planowali zakupy? Jakie promocje cieszyły się największym zainteresowaniem? Odpowiedzi zawiera piąta edycja raportu „Sieci handlowe”, opublikowana przez firmy Listonic i Moja Gazetka,
0 1 0 0 0 24.03.2020Barrakuz w roli modelki w kampanii marki DayShiftArtystka sztuk wizualnych Beata Śliwińska, znana jako Barrakuz, została modelką w kampanii marki odzieżowej DayShift. Promuje kolekcję Her Majesty: Art na wiosnę/lato 2020.
0 1 0 0 0 24.03.2020Marka Ballantine’s obsługiwana przez VMLY&R PolandOd początku marca obsługą marki Ballantine’s należącej do koncernu Pernod Ricard zajmuje się VMLY&R Poland. Agencja wygrała przetarg.
0 1 0 0 1 24.03.2020Nowe terminy konkursu KTRW związku z zagrożeniami wywołanymi panującą epidemią koronawirusa zdecydowano o przesunięciu terminu gali KTR na 22 czerwca 2020 r. Tym samym wydłużony zostaje czas na przygotowanie zgłoszeń konkursowych do 27 kwietnia.
0 1 0 0 0 23.03.2020Electrolux wybrał Cut The MustardElectrolux rozstrzygnął przetarg na obsługę działań strategiczno-kreatywnych 360⁰. Wygrała go agencja Cut The Mustard.
0 1 0 0 2 23.03.2020Efekt koronawirusa: szturm na sklepy DIY. Badanie Inquiry4 marca zarejestrowano w Polsce pierwszy przypadek zachorowania na koronawirusa, a 13 marca władze ogłosiły stan zagrożenia epidemicznego. Tymczasem Polacy tłumnie ruszyli do marketów. Nie tylko po żywność, artykuły higieniczne i inne produkty pierwszej potrzeby, ale również po materiały do remontów. Markety budowlane przeżyły prawdziwe oblężenie – pokazuje badanie firmy Inquiry.
0 1 0 0 0 23.03.2020Tinder w czasie pandemii udostępnia za darmo opcję pozwalającą poszukiwać osób na całym świecieOsoby korzystające z aplikacji Tinder w obliczu pandemii koronawirusa mogą chcieć łączyć się z ludźmi ponad granicami. Wobec tego firma do 30 kwietnia udostępniła wszystkim użytkownikom opcję premium Paszport. Pozwala ona poszukiwać potencjalnych partnerów także poza krajem.
1 1 0 0 0 23.03.2020„Łaciate czeka w domu” w kampanii Mlekpolu na 25-lecie markiWystartowała druga odsłona kampanii marki Łaciate Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie. Działania od hasłem „Łaciate – dobrze, gdy czeka w domu” prowadzone są w telewizji, na outdoorze oraz w Internecie.