Shorts – YouTube pracuje nad konkurencją dla TikToka - Marketing przy Kawie
Shorts – YouTube pracuje nad konkurencją dla TikToka
  • 0
  • 1
2.04.2020

Shorts – YouTube pracuje nad konkurencją dla TikToka

TikTok, którego ostatnio odwiedza dziennie 41 mln użytkowników spoza Chin, może wkrótce mieć konkurencję. Według informacji, do których dotarł portal Mashable.com, YouTube pracuje nad nową funkcją Shorts.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55374 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 kwietnia 2020

1 kwietnia 2020