Raport „Milenialsi 2019” Deloitte: młodzi nieufni i pesymistyczni - Marketing przy Kawie
Raport „Milenialsi 2019” Deloitte: młodzi nieufni i pesymistyczni
  • 0
  • 1
30.08.2019

Raport „Milenialsi 2019” Deloitte: młodzi nieufni i pesymistyczni

Przełomowe zmiany stanowią siłę napędową wzrostu i oferują nowe możliwości. Jednocześnie są źródłem niepewności dla młodszych pracowników. Badanie Deloitte „Global Millennial Survey 2019” pokazuje, że pokolenia Y i Z są coraz bardziej pesymistyczne i nieufne w odniesieniu do swojej sytuacji zawodowej oraz otaczającego je świata.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 sierpnia 2019

29 sierpnia 2019