Druga odsłona projektu „Puma Talents”
  • 0
  • 1
30.08.2019

Druga odsłona projektu „Puma Talents”

Ruszyła druga odsłona projektu „Puma Talents”. To kolejna inicjatywa marki, do której zaproszeni zostali artyści związani z polską sceną muzyczną. Tym razem ambasador brandu Jan-Rapowanie zaprosił do współpracy Kubę Karasia. Efektem jest piosenka „Jak chciałbym żyć” i towarzyszący jej teledysk.

Celem inicjatywy „Puma Talents” jest wspieranie młodych polskich artystów. Wybór zaproszonych muzyków nie był przypadkowy. To indywidualiści, którzy podbijają polską scenę muzyczną, a ich wspólnym mianownikiem są talent i pasja.

Druga odsłona projektu nawiązuje do wytrwałości w odkrywaniu swojego talentu. Utwór „Jak chciałbym żyć” został skomponowany i wyprodukowany przez Kubę Karasia. Jest to jego pierwsza współpraca z raperem i jednocześnie pierwsza produkcja, w której śpiewa. Razem z Janem-Rapowanie zwracają się do wszystkich zdolnych ludzi, zachęcając ich do podążania za talentami.

Piosence towarzyszy teledysk stworzony przez Piotra Matejkowskiego i Gabriela Wołoszyna. Jego akcja rozgrywa się na osiedlu. Klip pokazuje typowe sceny z życia artystów oraz ścieżki mogące prowadzić do odkrycia talentu. Poprzez teledysk Puma chce zachęcić wszystkich do podejmowania prób odkrywania talentów i do podążania nie zawsze utartymi szlakami. Częścią projektu jest również sesja zdjęciowa zrealizowana przez fotografa Łukasza Dziewica.

Autorem koncepcji kampanii jest agencja High&. Zajęła się ona strategią komunikacji, współpracą z artystami, nadzorem nad produkcją utworu, teledysku i sesji zdjęciowej. Produkcja klipu i sesji zdjęciowej: Oto Film. Zakup mediów realizuje Havas. Za dystrybucję informacji prasowej oraz relacje z mediami odpowiedzialna jest Aliganza.

  • 1

30 sierpnia 2019

29 sierpnia 2019