Klienci nie chcą czekać w kolejce do kasy dłużej niż 5 minut
  • 0
  • 1
4.07.2022

Klienci nie chcą czekać w kolejce do kasy dłużej niż 5 minut

Zapewnienie sprawnej obsługi staje się podstawowym wyzwaniem dla sklepów spożywczych w walce o klienta. Jak pokazuje badanie firmy doradczej Bain & Company, klienci nie chcą spędzać w kolejce do kasy dłużej niż 5 minut. Frustruje ich też sytuacja, gdy nie mogą szybko znaleźć osoby z personelu potrafiącej udzielić fachowej porady – tu czas oczekiwania nie powinien przekraczać minuty.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54246 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.07.2022

To ostatni moment na walkę ze zmianami klimatu. Uważa tak 3/4 milenialsów i przedstawicieli pokolenia Z

Postępujące zmiany klimatu niepokoją osoby urodzone pod koniec ubiegłego i na początku obecnego stulecia. Chęć zmniejszenia negatywnego wpływu na środowisko, w tym redukcji śladu węglowego, determinuje nie tylko codzienne zachowania milenialsów i osób z pokolenia Z. Wpływa również na oczekiwania, jakie mają wobec pracodawców. Przedsiębiorcy chcący przyciągnąć nowe talenty muszą poważnie podejść do kwestii zielonej transformacji. Blisko połowa przedstawicieli obu pokoleń naciska na pracodawców, aby podjęli działania na rzecz ograniczenia zmian klimatu – wynika z raportu „Global 2022 Gen Z & Millennial Survey” przygotowanego przez Deloitte.

3 lipca 2022