Marka C&A wybrała agencję Rebell Concept - Marketing przy Kawie
Marka C&A wybrała agencję Rebell Concept
  • 0
  • 1
16.05.2024

Marka C&A wybrała agencję Rebell Concept

Agencja kreatywna Rebell Concept wygrała przetarg na obsługę public relations międzynarodowej marki sklepów odzieżowych C&A.

W ramach współpracy agencja odpowiada za realizację działań komunikacyjnych produktów C&A, kampanii, limitowanych kolekcji. Do zadań agencji należy m.in. prowadzenie biura prasowego, media relations, influencer marketing, eventy oraz wsparcie salonów sprzedaży klienta.

– Potrzebowaliśmy zmiany, nowego spojrzenia na markę C&A i wysokiej jakości obsługi. Wybierając agencję, braliśmy pod uwagę doświadczenie, kreatywność oraz pomysły, które mogą pomóc w komunikacji marki C&A na polskim rynku. Przed nami wiele ekscytujących projektów, które potrzebują profesjonalnego wsparcia – mówi Izabela Adamska, PR & event local coordinator C&A w Polsce.

Za działania public relations oraz influencer marketing odpowiedzialni są: założyciel agencji, Bartłomiej Pałubicki oraz Jagoda Sitnik – junior PR consultant.

Strony nie ujawniają szczegółów kontraktu.

  • 1
C&A wybiera Rebell Concept

C&A wybiera Rebell Concept

16 maja 2024

15 maja 2024