PTBRiO i OFBOR zapraszają do zgłaszania wystąpień na Kongres Badaczy
  • 0
  • 1
31.05.2021

PTBRiO i OFBOR zapraszają do zgłaszania wystąpień na Kongres Badaczy

„Rethink > Research > Restart” to hasło tegorocznego Kongresu Badaczy. Do 12 lipca można zgłaszać tematy wystąpień. Powinny one dotyczyć któregoś z sześciu obszarów tematycznych: przyszłość badań, konsument, empowerment, cyfrowy znak czasów, nowe kompetencje, media nowego świata.

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii wraz z Organizacją Firm Badania Rynku i Opinii zapraszają do zgłaszania wystąpień na Kongres Badaczy 2021. W tym roku najważniejszym tematem nie powinna być pandemia, lecz funkcjonowanie w nowej rzeczywistości i zrozumienie mechanizmów, które ją kształtują.

W 2021 r. wystąpienia powinny skupić się na trzech hasłach kryjących się pod literami „R”. „R” jak Rethink oznacza przemyślenia dotyczące zmian w zachowaniach i postawach konsumentów, które już się pojawiły lub dopiero rysują się na horyzoncie trendów. „R” jak Research dotyczy zmian w badaniach i w jaki sposób mogą one wciąż wspomagać rynek w podejmowaniu dobrych decyzji biznesowych. „R” jak Restart to zaś refleksja, jak może wyglądać w następnych latach nasza rzeczywistość konsumencka, społeczna, biznesowa i wreszcie badawcza.

Wokół tych haseł organizatorzy zarysowali sześć obszarów tematycznych, których mogą dotyczyć proponowane zgłoszenia:

  1. Przyszłość badań
    Technologie i innowacje. Jaka jest przyszłość badań offline? Nowe rozwiązania w badaniach online. Nowe źródła danych. Synergia, synteza, analityka, automatyzacja i zwinność.
  2. Konsument
    Zmiany w zachowaniach i postawach. Zakupy. Styl życia. Czas wolny. Kondycja społeczeństwa.
  3. Empowerment
    Siła kobiet, silver generation, pokolenie Z, gender. Zróżnicowanie społeczne. Siła niezadowolenia społecznego.
  4. Cyfrowy znak czasów
    Zmysły a cyfrowość. Nowe formy komunikacji. Świat wirtualny i jego atrybuty.
  5. Nowe kompetencje
    Unlearn&Relearn. Zmiana paradygmatów. Zmiany w sferze zarządzania biznesem, budowania marek, pozyskiwania danych.
  6. Media nowego świata
    Autorytety, zaufanie, wpływy. Badania mediów. Real-time data. Cross-media. Jednoźródłowość. Efektywność przekazu reklamowego. Efektywność kanałów dotarcia.

Zgłoszenia można przesyłać poprzez formularz na stronie formularz.kongresbadaczy.pl. Wcześniej jednak warto zapoznać się z informacjami zawartymi na stronie kongresbadaczy.pl/#cfp

Nad programem kongresu czuwa rada programowa w składzie:

  • Elżbieta Gorajewska – przewodnicząca rady, Nielsen,
  • Aleksandra Gawlas – dyrektor działu digital & e-commerce, Henkel Polska LHC,
  • Maciej Delebis – prezes PBS,
  • Agnieszka Kwaśniewska – chief strategy officer, Saatchi & Saatchi,
  • Michał Lutostański – strategy business director, Kantar Polska,
  • Łukasz Mazurkiewicz – prezes zarządu, ARC Rynek i Opinia,
  • Joanna Pobierajło – kierownik zespołu badań i analiz marketingowych, PKO Bank Polski,
  • Iza Rudak – krajowy przedstawiciel ESOMAR i managing partner, Maison & Partners,
  • Alicja Włodarczyk – badacz jakościowy, Minds & Roses,
  • Kasia Zaniewska – główny specjalista zespołu badań marketingowych, Totalizator Sportowy,
  • Robert Zydel – dyrektor Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym kongresu.

  • 1
PTBRiO zaprasza do zgłaszania wystąpień na Kongres Badaczy

Call for papers na Kongres Badaczy 2021

31 maja 2021