Virgin Mobile zachęca do dzielenia się dobrem w kampanii z Robertem Makłowiczem - Marketing przy Kawie
Virgin Mobile zachęca do dzielenia się dobrem w kampanii z Robertem Makłowiczem
  • 2
  • 1
26.03.2021

Virgin Mobile zachęca do dzielenia się dobrem w kampanii z Robertem Makłowiczem

Virgin Mobile rozpoczął wiosnę kampanią z udziałem nowego ambasadora. Wspólnie z Robertem Makłowiczem operator będzie szerzyć „Gooddyzm”, czyli dzielenie się dobrem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
26.03.2021

Rozbieżności oczekiwań w obszarze B2B. Raport Deloitte Digital

Deloitte Digital zwrócił się do firmy Forrester Consulting z prośbą o przeprowadzenie badania wśród sprzedających i kupujących w modelu B2B, aby uzyskać lepszy obraz tego, jak racjonalne i emocjonalne podejście wpływa na proces podejmowania decyzji oraz jak przebiega budowanie i podtrzymywanie zaufania w trakcie relacji B2B. Wyniki badania mogą wskazać firmom B2B elementy, które kupujący rzeczywiście cenią. Pozwoli im to na skupienie się na istotnych inwestycjach i inicjatywach wspierających relacje oparte na emocjach i wyróżni ich na tle konkurencji.