CSR w dobie pandemii. Zestawienie działań marek na polskim rynkuCSR w dobie pandemii. Zestawienie działań marek na polskim rynkuCSR w dobie pandemii. Zestawienie działań marek na polskim rynkuCSR w dobie pandemii. Zestawienie działań marek na polskim rynku
Kryzys trwa – CSR-owe inicjatywy marek są wciąż cenne (fot. Pixabay)

CSR w dobie pandemii. Zestawienie działań marek na polskim rynku

CSR w dobie pandemii. Zestawienie działań marek na polskim rynku
Martyna Borowik

Martyna Borowik

-

head of social media, Social Lama

Martyna Borowik

Martyna Borowik

head of social media
Social Lama

Z grupą Good One związana od 5 lat. Prowadzi działania na rzecz kluczowych klientów agencji oraz zarządza zespołem social media. Absolwentka Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa na UKSW w Warszawie. Specjalizuje się zarówno w działaniach kreatywnych czy strategicznych, jak i płatnych kampaniach social ads. Pracowała dla takich marek, jak MTV, Comedy Central, NC+, Fitomed, Cider Inn, Uniphar, Press-Service Monitoring Mediów.

Kryzys, jakim jest pandemia koronawirusa, to wielki sprawdzian zarówno dla firm, jak i agencji marketingowych. Wiele z nich wykorzystuje ten czas na działania CSR-owe. Poniżej – garść przykładów.

Czas pandemii koronawirusa jest dla marek wyjątkowo trudny. Wiele firm skupia się na minimalizowaniu kosztów i utrzymaniu biznesu, ograniczając wydatki na marketing i reklamę. Kryzys jednak kiedyś się skończy, dlatego ważne jest, by nie rezygnować całkowicie z tych nakładów. To czas na budowanie wizerunku oraz świadomości marki. A mało co pozwala brandowi dać się poznać z najlepszej strony, jak działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się