Profi i Jemy Jemy rozpoczynają współpracę z agencjami Group One
  • 0
  • 1
2.02.2022

Profi i Jemy Jemy rozpoczynają współpracę z agencjami Group One

Ruszyła współpraca marki Profi i agencji Value Media SalesTube i Labcon należących do Group One. Pierwszym wspólnym projektem jest wprowadzenie na rynek gotowych zup pod marką Jemy Jemy. W kolejnych miesiącach wystartuje również kampania wspierająca nowość w kategorii pasztetów – pasztet w metalowej puszce. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 lutego 2022

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.02.2022

„Każde teraz ma znaczenie w miłości” – startuje walentynkowa odsłona kampanii T-Mobile

Piosenka napisana dla najbliższej osoby, prosty gest czułości podczas wideorozmowy czy rocznica pozwalająca celebrować lata szczęśliwej relacji... Każde „teraz” ma znaczenie, gdy możemy dzielić tę chwilę z kimś, kogo naprawdę kochamy – podkreśla T-Mobile. Marka ruszyła z walentynkową odsłoną kampanii „Teraz ma znacznie”, promującą ofertę z Internetem bez ograniczeń. Obok spotu wizerunkowego powstał też spot produktowy promujący ofertę na urządzenia marki Oppo.

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
2.02.2022

Polacy o sponsoringu sportu. Badanie ARC Rynek i Opinia

74% Polaków jest zdania, że sponsoring ma korzystny wpływ na kondycję polskiego sportu, a 49% badanych korzystniej ocenia firmy zaangażowane w taką działalność. Nieco mniej (40%) deklaruje, że chętniej kupowałoby produkty i usługi firm sponsorujących sport. Najbardziej znanymi sponsorami sportu są: PKN Orlen, Adidas i Nike – wynika z raportu „Sponsoring monitor” za 2021 r. przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia.