„Każde teraz ma znaczenie w miłości” – startuje walentynkowa odsłona kampanii T-Mobile - Marketing przy Kawie
„Każde teraz ma znaczenie w miłości” – startuje walentynkowa odsłona kampanii T-Mobile
  • 2
  • 1
2.02.2022

„Każde teraz ma znaczenie w miłości” – startuje walentynkowa odsłona kampanii T-Mobile

Piosenka napisana dla najbliższej osoby, prosty gest czułości podczas wideorozmowy czy rocznica pozwalająca celebrować lata szczęśliwej relacji… Każde „teraz” ma znaczenie, gdy możemy dzielić tę chwilę z kimś, kogo naprawdę kochamy – podkreśla T-Mobile. Marka ruszyła z walentynkową odsłoną kampanii „Teraz ma znacznie”, promującą ofertę z Internetem bez ograniczeń. Obok spotu wizerunkowego powstał też spot produktowy promujący ofertę na urządzenia marki Oppo.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 lutego 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
2.02.2022

Polacy o sponsoringu sportu. Badanie ARC Rynek i Opinia

74% Polaków jest zdania, że sponsoring ma korzystny wpływ na kondycję polskiego sportu, a 49% badanych korzystniej ocenia firmy zaangażowane w taką działalność. Nieco mniej (40%) deklaruje, że chętniej kupowałoby produkty i usługi firm sponsorujących sport. Najbardziej znanymi sponsorami sportu są: PKN Orlen, Adidas i Nike – wynika z raportu „Sponsoring monitor” za 2021 r. przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia.

1 lutego 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2022

Jak koronawirus zmienił zwyczaje i postawy młodzieży w Polsce? Badanie Mindshare Polska

Koronawirus wywarł ogromny wpływ na młodych ludzi, którzy musieli przystosować się do życia w nowych warunkach. Wprowadzane restrykcje, izolacja, system nauki zdalnej oraz strach o zdrowie bliskich doprowadziły do zmiany ich dotychczasowych zwyczajów i postaw. Jak wynika z badania Mindshare Polska, co trzeci nastolatek zmienił osobistą hierarchię wartości w wyniku pandemii, doceniając zdrowie, relacje rodzinne i przyjacielskie oraz wolność. Co istotne, 50% młodych osób z tej grupy było przekonanych, że zmiana ta ma trwały charakter.