„Każde teraz ma znaczenie!” – ruszyła kampania T-Mobile
  • 1
  • 1
27.01.2022

„Każde teraz ma znaczenie!” – ruszyła kampania T-Mobile

Na nartach ze znajomymi, podczas zabaw w gronie rodzinnym czy w przerwie w pracy – każda chwila ma znaczenie – przekonuje T-Mobile. Szczególnie teraz, kiedy na co dzień zmagamy się z wieloma ograniczeniami. Operator wystartował z kampanią, w której dzieli się tym przesłaniem, promując także taryfy z nieograniczonym Internetem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

26 stycznia 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
26.01.2022

Rynek reklamy na świecie wzrośnie w 2022 o 9,2% – prognozuje Dentsu

Grupa reklamowa Dentsu opublikowała „Global Ad Spend Forecast”. Według badania rynek reklamy na świecie odbija się mocno po regresie z 2020 r. Średni wzrost w tym roku ma być trzy razy szybszy niż w analogicznym okresie po kryzysie finansowym z 2008 (w 2011 wynosił 3,2%, teraz 9,2%). Wśród rynków, które mają rozwijać się szybciej niż światowa średnia, są kraje Europy Środkowej i Wschodniej. Łączna kwota, którą reklamodawcy z całego świata przeznaczą na reklamę w 2022 r., wyniesie według „Global Ad Spend Forecast” 745 mld dol. To o 117,2 mld więcej niż przed wybuchem pandemii.