ING i Polskie Stowarzyszenie Zero Waste tworzą Mapę zero waste. Promuje ją piosenka Katarzyny Nosowskiej - Marketing przy Kawie
ING i Polskie Stowarzyszenie Zero Waste tworzą Mapę zero waste. Promuje ją piosenka Katarzyny Nosowskiej
  • 1
  • 1
2.02.2022

ING i Polskie Stowarzyszenie Zero Waste tworzą Mapę zero waste. Promuje ją piosenka Katarzyny Nosowskiej

ING Bank Śląski zachęca Polaków do współtworzenia ogólnopolskiej mapy firm zero waste. Miejsca, które wspierają bezodpadowy styl życia, może zgłosić każdy – zarówno klient indywidualny, jak i firma. Mapa zero waste to wspólna inicjatywa marki i Polskiego Stowarzyszenia Zero Waste. Projekt wspiera Katarzyna Nosowska w piosence „Wystarczy”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55179 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 lutego 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
2.02.2022

Polacy o sponsoringu sportu. Badanie ARC Rynek i Opinia

74% Polaków jest zdania, że sponsoring ma korzystny wpływ na kondycję polskiego sportu, a 49% badanych korzystniej ocenia firmy zaangażowane w taką działalność. Nieco mniej (40%) deklaruje, że chętniej kupowałoby produkty i usługi firm sponsorujących sport. Najbardziej znanymi sponsorami sportu są: PKN Orlen, Adidas i Nike – wynika z raportu „Sponsoring monitor” za 2021 r. przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia.

1 lutego 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2022

Jak koronawirus zmienił zwyczaje i postawy młodzieży w Polsce? Badanie Mindshare Polska

Koronawirus wywarł ogromny wpływ na młodych ludzi, którzy musieli przystosować się do życia w nowych warunkach. Wprowadzane restrykcje, izolacja, system nauki zdalnej oraz strach o zdrowie bliskich doprowadziły do zmiany ich dotychczasowych zwyczajów i postaw. Jak wynika z badania Mindshare Polska, co trzeci nastolatek zmienił osobistą hierarchię wartości w wyniku pandemii, doceniając zdrowie, relacje rodzinne i przyjacielskie oraz wolność. Co istotne, 50% młodych osób z tej grupy było przekonanych, że zmiana ta ma trwały charakter.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2022

Jerzy Owsiak i Martyna Wojciechowska najbardziej podziwiani przez Polaków. Inquiry przedstawia ranking „World’s Most Admired 2021”

Kogo Polacy darzą największym szacunkiem, podziwiając jego osiągnięcia i całokształt działalności zawodowej? Agencja badawcza Inquiry, polski partner międzynarodowej firmy YouGov, zaprezentowała zestawienie osób cieszących się największym uznaniem nad Wisłą. W 2021 r. serca Polaków podbiły gwiazdy zaangażowane w działalność społeczną i charytatywną. Na pierwszych miejscach znaleźli się Jerzy Owsiak i Martyna Wojciechowska.