Walentynkowa kampania Apartu ze zwyciężczynią i uczestnikiem 10. edycji „Top Model”
  • 1
  • 1
19.01.2022

Walentynkowa kampania Apartu ze zwyciężczynią i uczestnikiem 10. edycji „Top Model”

Marka jubilerska Apart rozpoczęła kampanię reklamową z okazji zbliżających się walentynek. W spocie wystąpili Dominika Wysocka i Mikołaj Krawiecki – zwyciężczyni i uczestnik 10. edycji programu „Top Model”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51617 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.01.2022

W czasie noworocznych wyprzedaży 2022 w sklepach online niespełna 30 proc. produktów można było kupić taniej – pokazuje analiza Deloitte i Dealavo

Czy na początku tego roku klienci mogą znaleźć atrakcyjne oferty na noworocznych wyprzedażach? Jak pokazuje kolejna edycja „Świątecznego barometru cenowego”, ruch cenowy w największych sklepach online w pierwszych dziesięciu dniach stycznia 2022 r. w porównaniu z cenami z połowy listopada 2021 r. wyniósł 4,3 proc. Oznacza to, że znacznie więcej produktów podrożało, niż potaniało. Przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z firmą Dealavo analiza ofert blisko 800 sklepów z branży e-commerce pokazała, że najbardziej staniały gry. Sprzedawcy internetowi sukcesywnie podnosili z kolei ceny zabawek.