Polacy o sponsoringu sportu. Badanie ARC Rynek i Opinia - Marketing przy Kawie
Polacy o sponsoringu sportu. Badanie ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 4
2.02.2022

Polacy o sponsoringu sportu. Badanie ARC Rynek i Opinia

74% Polaków jest zdania, że sponsoring ma korzystny wpływ na kondycję polskiego sportu, a 49% badanych korzystniej ocenia firmy zaangażowane w taką działalność. Nieco mniej (40%) deklaruje, że chętniej kupowałoby produkty i usługi firm sponsorujących sport. Najbardziej znanymi sponsorami sportu są: PKN Orlen, Adidas i Nike – wynika z raportu „Sponsoring monitor” za 2021 r. przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 lutego 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2022

Jak koronawirus zmienił zwyczaje i postawy młodzieży w Polsce? Badanie Mindshare Polska

Koronawirus wywarł ogromny wpływ na młodych ludzi, którzy musieli przystosować się do życia w nowych warunkach. Wprowadzane restrykcje, izolacja, system nauki zdalnej oraz strach o zdrowie bliskich doprowadziły do zmiany ich dotychczasowych zwyczajów i postaw. Jak wynika z badania Mindshare Polska, co trzeci nastolatek zmienił osobistą hierarchię wartości w wyniku pandemii, doceniając zdrowie, relacje rodzinne i przyjacielskie oraz wolność. Co istotne, 50% młodych osób z tej grupy było przekonanych, że zmiana ta ma trwały charakter.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2022

Jerzy Owsiak i Martyna Wojciechowska najbardziej podziwiani przez Polaków. Inquiry przedstawia ranking „World’s Most Admired 2021”

Kogo Polacy darzą największym szacunkiem, podziwiając jego osiągnięcia i całokształt działalności zawodowej? Agencja badawcza Inquiry, polski partner międzynarodowej firmy YouGov, zaprezentowała zestawienie osób cieszących się największym uznaniem nad Wisłą. W 2021 r. serca Polaków podbiły gwiazdy zaangażowane w działalność społeczną i charytatywną. Na pierwszych miejscach znaleźli się Jerzy Owsiak i Martyna Wojciechowska.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2022

e-Izba apeluje o wprowadzenie gruntownych zmian w projekcie ustawy covidowej

27 stycznia 2022 r. do Sejmu RP wpłynął poselski projekt ustawy o szczególnych rozwiązaniach dotyczących ochrony życia i zdrowia obywateli w okresie epidemii Covid-19. Projektowane przepisy wpłyną na sytuację wszystkich pracowników i pracodawców, również tych z branży gospodarki cyfrowej. Z tego względu Izba Gospodarki Elektronicznej przedstawiła własne stanowisko dotyczące projektu.