Kampania przeciwko porzuceniom zwierząt - Marketing przy Kawie
Portal Psy.pl, HiPets i ich kampania przeciwko porzuceniom zwierząt
  • 1
  • 1
13.07.2023

Portal Psy.pl, HiPets i ich kampania przeciwko porzuceniom zwierząt

Portal Psy.pl i HiPets ruszyły z kampanią kampanię „Ofiary wakacji”. Ma ona uświadamiać, jak źle wygląda sytuacja zwierząt latem. W okresie wakacyjnym następuje zatrważający wzrost liczby porzucanych zwierząt.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55714 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 lipca 2023

  • 0
  • 2
  • 0
13.07.2023

Czy Polki i Polacy rozumieją sztuczną inteligencję? – badanie Ipsos

Wielu z nas deklaruje znaczącą wiedzę na temat tego, czym jest sztuczna inteligencja. Trudno nam jednak wskazać jej konkretne zastosowania. Połowa Polek i Polaków odczuwa ekscytację w związku z AI, ale sporo osób jest też zestresowanych. W mediach pojawiają się informacje o zagrożeniach płynących z rozwoju AI. Mimo to ufamy w dobre intencje firm z niej korzystających i wierzymy, że algorytmy nie dyskryminują żadnej grupy ludzi. Tak wynika z badania Ipsos „Global Views On A.I. 2023”.