0 3 0 0 0 31.05.2023Inflacja napędza inwestycje w reklamę w Polsce i na świecie. Najnowszy raport Dentsu Global Ad Spend ForecastsDentsu Global Ad Spend Forecasts prognozuje, że w 2023 r. wydatki na reklamę zwiększą się na całym świecie o 3,3%. Oznacza to, że do końca tego roku inwestycje w reklamę wyniosą 727,9 mld dol. W Polsce szacowany jest wzrost rynku o 1,7%. Jednym z głównych czynników ekonomicznych zwiększających popyt na usługi reklamowe jest inflacja.
0 2 0 0 0 31.05.2023Cinkciarz.pl wygrywa z Currency One w sprawie reklam w wyszukiwarce Google [AKTUALIZACJA]Właściciel portali Internetowykantor.pl i Walutomat musi przeprosić i zapłacić odszkodowanie na rzecz Cinkciarz.pl. Musi także zaprzestać bezprawnych działań oraz wpłacić pieniądze na wskazany cel społeczny. Orzekł tak Sąd Okręgowy w Poznaniu. To skutek reklamowania się z użyciem słów kluczowych „na konkurencję”.
2 2 0 0 0 31.05.2023Adam Małysz w kampanii Banku PocztowegoBank Pocztowy rozpoczął kampanię reklamową kredytów gotówkowych. Adam Małysz, który od pięciu lat pełni rolę ambasadora marki, tym razem wcielił się w rolę rzecznika potrzeb klientów banku.
0 1 0 0 0 30.05.2023„Komunikacja w SM” już 5 czerwca – Crash Mondays w KrakowieSocial media zmieniają się z dnia na dzień i jednocześnie wymagają solidnych marketingowych podstaw. O tym właśnie będzie kolejne krakowskie spotkanie Crash Mondays.
0 4 0 0 0 30.05.2023Murale Old Spice nawiązujące do frazy „siedzę na koniu”W największych miastach w Polsce powstały kontekstowe murale marki Old Spice. W nowy sposób nawiązują do kampanii „Siedzę na koniu”.
1 1 0 0 0 30.05.2023„Okres bez troski” – Millie Bobby Brown w spocie UNICEF-uUNICEF od wielu lat podejmuje aktywności pomagające menstruującym oraz rozwijające edukację w tym zakresie. Organizację wspiera w tym aktorka Millie Bobby Brown, Ambasadorka Dobrej Woli UNICEF. UNICEF Polska włącza się w te działania. Rozpoczyna program „Okres bez troski”, który ma umożliwić godne i bezpieczne przeżywanie okresu.
1 3 0 0 0 30.05.2023„Weź na drogę!” – ruszyła nowa odsłona kampanii marki SnickersW wiosenno-letniej edycji kampanii marka Snickers nawiązuje do momentów spędzanych poza domem, podczas przemieszczania się. Marka zamierza towarzyszyć konsumentom na każdym kroku – na dworcach kolejowych, w tramwajach czy galeriach handlowych, w drodze do pracy.
1 2 0 0 0 30.05.2023Herbapol z nową kampanią napojów herbaciano-owocowych HerbaLoveHerbapol-Lublin startuje z nową kampanią wspierającą napoje HerbaLove. Hasłem jest „Z miłości do smaku i orzeźwienia!”. Intensywna kampania trwać będzie przez cały sezon wiosenno-letni.
1 1 0 0 0 29.05.2023Wobler „River Alert” bada polskie rzeki – projekt banku BNP Paribas, Polskiego Związku Wędkarskiego i Publicis WorldwideBank BNP Paribas, Polski Związek Wędkarski i Publicis Worldwide Poland stworzyli prototyp woblera, badający zanieczyszczenie polskich wód. Projekt „River Alert” to odpowiedź na katastrofę ekologiczną na Odrze i alarmujące doniesienia o stanie kolejnych polskich rzek.
3 3 0 0 0 29.05.2023„Dbamy o dobre relacje” – kampania PKP Intercity„Dbamy o dobre relacje” to nowe hasło PKP Intercity. Celem kampanii jest zachęcenie pasażerów do podróżowania koleją. Ma także umocnić wizerunek przewoźnika jako marki, która zmienia się na lepsze.