TikTok wchodzi do kiosków wideo DOOH (w USA) - Marketing przy Kawie
W USA TikTok wchodzi do kiosków wideo digital out-of-home Redbox
  • 0
  • 1
13.07.2023

W USA TikTok wchodzi do kiosków wideo digital out-of-home Redbox

TikTok nawiązał współpracę z amerykańską siecią kiosków digital out-of-home wideo Redbox i platformą reklamową Crackle Connex. Treści TikToka będą wyświetlane na ponad 3 tys. ekranów wideo w całych Stanach Zjednoczonych. Obok będą emitowane reklamy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55340 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 lipca 2023

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
13.07.2023

Czy Polki i Polacy rozumieją sztuczną inteligencję? – badanie Ipsos

Wielu z nas deklaruje znaczącą wiedzę na temat tego, czym jest sztuczna inteligencja. Trudno nam jednak wskazać jej konkretne zastosowania. Połowa Polek i Polaków odczuwa ekscytację w związku z AI, ale sporo osób jest też zestresowanych. W mediach pojawiają się informacje o zagrożeniach płynących z rozwoju AI. Mimo to ufamy w dobre intencje firm z niej korzystających i wierzymy, że algorytmy nie dyskryminują żadnej grupy ludzi. Tak wynika z badania Ipsos „Global Views On A.I. 2023”.