Czy popkultura umarła – mikrotrendy na festiwalu Cannes Lions 2023Czy popkultura umarła – mikrotrendy na festiwalu Cannes Lions 2023Czy popkultura umarła – mikrotrendy na festiwalu Cannes Lions 2023Czy popkultura umarła – mikrotrendy na festiwalu Cannes Lions 2023
Czy popkultura może przeżyć bez prawdziwie masowych mediów? (fot. foupax/Pixabay)

Czy popkultura umarła – mikrotrendy na festiwalu Cannes Lions 2023

Czy popkultura umarła – mikrotrendy na festiwalu Cannes Lions 2023
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Czas, jaki minął od zakończenia festiwalu Cannes Lions 2023, pozwala spojrzeć z dystansem na festiwalowe trendy. Nagrody już rozdano, teraz warto prześledzić okołofestiwalowe dyskusje o przyszłości komunikacji marketingowej.

Przez kilka dziesięcioleci festiwal kreatywności w Cannes ograniczał się do przyznawania nagród za spoty reklamowe. Nic dziwnego, w końcu inspiracją jego powstania był festiwal filmowy w Cannes. Ostatnie dwadzieścia lat zmieniło jednak International Festival of Creativity bardziej niż poprzednie dziesięciolecia. Od filmu reklamowego poszedł w kierunku martechu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja