Gemius AdReal czerwiec 2023 – wyniki - Marketing przy Kawie
Handel najaktywniejszy reklamowo w radiu, branża farmaceutyczna w telewizji – badanie Gemius AdReal
  • 0
  • 8
13.07.2023

Handel najaktywniejszy reklamowo w radiu, branża farmaceutyczna w telewizji – badanie Gemius AdReal

W czerwcu w internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „trade”, natomiast w telewizji „pharmaceuticals” – wynika z danych GemiusAdReal za czerwiec 2023.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 lipca 2023

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
13.07.2023

Czy Polki i Polacy rozumieją sztuczną inteligencję? – badanie Ipsos

Wielu z nas deklaruje znaczącą wiedzę na temat tego, czym jest sztuczna inteligencja. Trudno nam jednak wskazać jej konkretne zastosowania. Połowa Polek i Polaków odczuwa ekscytację w związku z AI, ale sporo osób jest też zestresowanych. W mediach pojawiają się informacje o zagrożeniach płynących z rozwoju AI. Mimo to ufamy w dobre intencje firm z niej korzystających i wierzymy, że algorytmy nie dyskryminują żadnej grupy ludzi. Tak wynika z badania Ipsos „Global Views On A.I. 2023”.

12 lipca 2023