Ponad 180 kampanii powalczy o nagrody IAB Mixx Awards 2019
  • 0
  • 1
18.09.2019

Ponad 180 kampanii powalczy o nagrody IAB Mixx Awards 2019

Ponad 180 projektów zostało zakwalifikowanych do udziału w 13. edycji IAB Mixx Awards – konkursu na najlepsze internetowe kampanie reklamowe. W połowie października rozpocznie się etap obrad jury, które wyłoni nominowanych. Poznamy ich do 12 listopada. Gala rozdania nagród odbędzie się pod koniec listopada.

Konkurs IAB Mixx Awards kierowany jest zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii reklamowej.

Tak duża liczba zgłoszonych kampanii ogromnie nas cieszy. Odzwierciedla także historyczny moment, w którym wydatki reklamodawców na Internet w Polsce przekroczyły wydatki na telewizję (badanie IAB/PwC AdEx Q1’12019 ). Wraz z dynamicznym rozwojem naszej branży rośnie też odpowiedzialność za jakość działań na rynku reklamy internetowej. Zwycięskie projekty, które wyłaniamy w IAB Mixx Awards, przyczyniają się do jej podnoszenia poprzez wskazywanie najlepszych praktyk i kierunków rozwoju – mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Dobrym obrazem sytuacji rynkowej jest popularność konkretnych kategorii IAB Mixx Awards. Pod tym względem bardzo udany debiut zaliczyła nowo wprowadzona w tym roku kategoria Content Marketing. To w niej otrzymaliśmy najwięcej zgłoszeń. Dużym zainteresowaniem cieszyły się też kategorie Best Use of Social Media oraz Innovation & Smart Solution – dodaje Robert Wielgo, członek zarządu IAB Polska.

Projekty zakwalifikowane do konkursu zostaną poddane ocenie jury. W jego skład wchodzi kilkudziesięciu przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych. Eksperci będą rozpatrywać projekty jako całość. Wezmą pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak i rezultaty oraz ROI. Nad przebiegiem głosowania czuwa audytor – firma PwC.

W IAB Mixx Awards szukamy kampanii unikatowych. Muszą nie tylko najefektywniej zachęcać do interakcji z marką czy prezentować najskuteczniejsze rozwiązania. Przede wszystkim muszą inspirować i wskazywać kierunki rozwoju branży. Takie wybitne kampanie mają szansę na złotą statuetkę. Wzorem lat ubiegłych nie zamierzamy stosować taryfy ulgowej, więc już sama nominacja w konkursie to ogromne wyróżnienie dla twórców projektu – komentuje Anna Iller, branded content manager Allegro, przewodnicząca jury IAB Mixx Awards 2019.

Nominacje w szesnastu kategoriach zostaną ogłoszone do 12 listopada, a pod koniec tego miesiąca statuetki trafią do rąk tych, którzy dziś liczą się w reklamie. Podczas Mixx Awards zostaną także wręczone nagrody za dokonania:

  • Reklamodawca Roku,
  • Agencja Roku,
  • Dom Mediowy Roku,
  • Człowiek Roku,
  • nagroda za szczególne osiągnięcia życiowe.

Galę poprzedzi Mixx Conference. To wydarzenie prezentujące najciekawsze i najbardziej inspirujące case studies kampanii nominowanych do Mixx Awards. Tematy prezentacji przedstawione zostaną na początku listopada. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.mixx-awards.pl.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Marketing przy Kawie jest partnerem medialnym konkursu.

  • 1

Kolejny konkurs IAB Mixx Awards – ponad 180 kampanii walczy o nagrody

 

18 września 2019

17 września 2019