Lego wybrało Ogilvy do obsługi PR na pięciu rynkach
  • 0
  • 1
18.09.2019

Lego wybrało Ogilvy do obsługi PR na pięciu rynkach

Marka Lego rozstrzygnęła trwający od czerwca przetarg na obsługę PR. Brały w nim udział cztery agencje. Wygrała Ogilvy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 września 2019

17 września 2019

  • 4
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
17.09.2019

Tysiąc miejsc pracy i „Tysiące historii” w kampanii marki pracodawcy Lidl Polska

Lidl zatrudnia ponad 20 tys. osób. Jak przekonuje sieć, za każdą z nich stoi inna historia. W kolejnej odsłonie kampanii marki pracodawcy biorą udział wyłonieni w castingu pracownicy. Ich historie pokazują różnorodność firmy, możliwości łączenia pasji i pracy oraz rozwoju. Kampania towarzyszy rekrutacji na stanowiska we wszystkich obszarach firmy. W sumie sieć zamierza zatrudnić blisko tysiąc osób.