- 1
- 0
Diploma in Professional Marketing – kolejna edycja już w październiku
Już 18 października w Warszawie startuje kolejna, 45. edycja programu szkoleniowego Diploma in Professional Marketing. W ramach programu na uczestników czekają dwie ścieżki tematyczne: strategiczna i digitalowa oraz możliwość uzyskania dwóch certyfikatów The Chartered Institute of Marketing.
Program zaawansowany Diploma in Professional Marketing to roczne szkolenie marketingowe, akredytowane przez The Chartered Institute of Marketing (CIM) w Londynie. Brytyjski instytut jest największą na świecie organizacją zrzeszającą ponad 150 tysięcy marketerów z blisko 100 krajów.
W Polsce jej jedynym akredytowanym centrum szkoleniowo-egzaminacyjnym jest firma questus. Przez ponad 15 lat swojej działalności firma wyszkoliła ponad 1000 marketerów, z których blisko 800 uzyskało certyfikaty CIM.
Program składa się z sześciu modułów tematycznych:
- Marketing and Digital Strategy
- Digital Customer Experience
Po dwóch pierwszych modułach wspólnych uczestnicy mają do wyboru dwie ścieżki:
- Innovation in Marketing
- Resource Management
- Managing Brands
- Digital Optimisation
Egzaminy przeprowadzane są w formie projektowej (w języku angielskim). Zakłada ona, że uczestnicy pod opieką tutora przygotowują prace zgodnie z wytycznymi CIM, na bazie posiadanej wiedzy i doświadczenia oraz udostępnionego wcześniej briefu egzaminacyjnego.
Sukces każdej edycji to wykwalifikowani trenerzy. Najważniejsze jest połączenie akademickich fundamentów z bogatym, biznesowym doświadczeniem. Podczas najbliżej edycji będzie można spotkać takie osobowości jak:
- dr hab. Robert Kozielski
- Jacek Kotarbiński
- Artur Maciorowski
- dr Jacek Pogorzelski
- Małgorzata Nowak
- Lech C. Król
- Arkadiusz Wódkowski
- Beata Michalska-Dominiak
- dr Marcin Michalak
- Wojciech Szymański
- dr Bartłomiej Kurzyk
Każda edycja programu Diploma in Professional Marketing to jednak przede wszystkim uczestnicy. Spotykają się oni nie tylko na zajęciach, ale również podczas wydarzeń organizowanych dla społeczności questus academy – 3-dniowych Warsztatów Strategicznych czy integracyjnych questusówek.
Uczestnicy zyskują kompleksową wiedzę z zakresu marketingu i zarządzania, biznesową inspirację i narzędzia, które mogą wykorzystać w codziennej pracy. To także pakiet wartości dodatkowych, w skład którego wchodzą:
- 3-dniowe Warsztaty Strategiczne questus academy, podczas których uczestnicy wraz z zaproszonymi gośćmi dyskutują na temat bieżących trendów w marketingu i biznesie.
- Program EPP – przygotowujący do egzaminów CIM zarówno od strony formalnej, jak i praktycznej.
- Program gwarancyjny – pozwalający na odrabianie sesji szkoleniowych z innych edycji programu.
- 2-letni dostęp do edukacyjnej platformy spolecznościowo-rozwojowej – Knowledge Garden.