Diploma in Professional Marketing – kolejna edycja już w październiku
  • 1
  • 0
17.09.2019 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Diploma in Professional Marketing – kolejna edycja już w październiku

Już 18 października w Warszawie startuje kolejna, 45. edycja programu szkoleniowego Diploma in Professional Marketing. W ramach programu na uczestników czekają dwie ścieżki tematyczne: strategiczna i digitalowa oraz możliwość uzyskania dwóch certyfikatów The Chartered Institute of Marketing.

Program zaawansowany Diploma in Professional Marketing to roczne szkolenie marketingowe, akredytowane przez The Chartered Institute of Marketing (CIM) w Londynie. Brytyjski instytut jest największą na świecie organizacją zrzeszającą ponad 150 tysięcy marketerów z blisko 100 krajów.

W Polsce jej jedynym akredytowanym centrum szkoleniowo-egzaminacyjnym jest firma questus. Przez ponad 15 lat swojej działalności firma wyszkoliła ponad 1000 marketerów, z których blisko 800 uzyskało certyfikaty CIM.

Program składa się z sześciu modułów tematycznych:

  • Marketing and Digital Strategy
  • Digital Customer Experience

Po dwóch pierwszych modułach wspólnych uczestnicy mają do wyboru dwie ścieżki:

  1. Strategic Diploma in Professional Marketing
  • Innovation in Marketing
  • Resource Management
  • Managing Brands
  1. Digital Diploma in Professional Marketing
  • Digital Optimisation

Egzaminy przeprowadzane są w formie projektowej (w języku angielskim). Zakłada ona, że uczestnicy pod opieką tutora przygotowują prace zgodnie z wytycznymi CIM, na bazie posiadanej wiedzy i doświadczenia oraz udostępnionego wcześniej briefu egzaminacyjnego.

Sukces każdej edycji to wykwalifikowani trenerzy. Najważniejsze jest połączenie akademickich fundamentów z bogatym, biznesowym doświadczeniem. Podczas najbliżej edycji będzie można spotkać takie osobowości jak:

  • dr hab. Robert Kozielski
  • Jacek Kotarbiński
  • Artur Maciorowski
  • dr Jacek Pogorzelski
  • Małgorzata Nowak
  • Lech C. Król
  • Arkadiusz Wódkowski
  • Beata Michalska-Dominiak
  • dr Marcin Michalak
  • Wojciech Szymański
  • dr Bartłomiej Kurzyk

Każda edycja programu Diploma in Professional Marketing to jednak przede wszystkim uczestnicy. Spotykają się oni nie tylko na zajęciach, ale również podczas wydarzeń organizowanych dla społeczności questus academy – 3-dniowych Warsztatów Strategicznych czy integracyjnych questusówek.

Uczestnicy zyskują kompleksową wiedzę z zakresu marketingu i zarządzania, biznesową inspirację i narzędzia, które mogą wykorzystać w codziennej pracy. To także pakiet wartości dodatkowych, w skład którego wchodzą:

  • 3-dniowe Warsztaty Strategiczne questus academy, podczas których uczestnicy wraz z zaproszonymi gośćmi dyskutują na temat bieżących trendów w marketingu i biznesie.
  • Program EPP – przygotowujący do egzaminów CIM zarówno od strony formalnej, jak i praktycznej.
  • Program gwarancyjny – pozwalający na odrabianie sesji szkoleniowych z innych edycji programu.
  • 2-letni dostęp do edukacyjnej platformy spolecznościowo-rozwojowej – Knowledge Garden.

17 września 2019

  • 4
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
17.09.2019

Tysiąc miejsc pracy i „Tysiące historii” w kampanii marki pracodawcy Lidl Polska

Lidl zatrudnia ponad 20 tys. osób. Jak przekonuje sieć, za każdą z nich stoi inna historia. W kolejnej odsłonie kampanii marki pracodawcy biorą udział wyłonieni w castingu pracownicy. Ich historie pokazują różnorodność firmy, możliwości łączenia pasji i pracy oraz rozwoju. Kampania towarzyszy rekrutacji na stanowiska we wszystkich obszarach firmy. W sumie sieć zamierza zatrudnić blisko tysiąc osób.