Afera billboardowa – drogi prezent dla opozycji?Afera billboardowa – drogi prezent dla opozycji?Afera billboardowa – drogi prezent dla opozycji?Afera billboardowa – drogi prezent dla opozycji?
Sama agitacja to najmniejszy problem (fot. kadr ze spotu)

Afera billboardowa – drogi prezent dla opozycji?

Afera billboardowa – drogi prezent dla opozycji?
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Zaczęło się niewinnie: m.in. w Warszawie i Krakowie pojawiły się czarne billboardy z hasłem „Niech zostanie tak, jak było”. Co to takiego? Znów coś w rodzaju stoperanowego „Nie biegam”? – można było pomyśleć. Ale rzeczywistość okazała się w inny sposób zaskakująca. Kampania dotyczy zmian w sądownictwie, a jej finansowanie jest co najmniej zastanawiające.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja