1 0 0 0 0 5.04.2019Burger King wprowadza wegetariańskiego Whoppera. Klienci nie widzą różnicy1 kwietnia Burger King wprowadził do oferty w 59 restauracjach w stanie Missouri wegetariańskie Whoppery. Ukrytą kamerą nagrywał reakcje klientów, którzy nie byli w stanie odróżnić ich od mięsnych odpowiedników.
2 1 0 0 0 5.04.2019Eurobank promuje oferty pożyczki gotówkowej5 kwietnia do emisji trafiły kolejne reklamy Eurobanku z postaciami wampirów. Promują dostępną do 30 czerwca promocyjną ofertę pożyczki gotówkowej „500 zł rocznie za każde 10 000 zł”.
0 0 0 0 0 5.04.2019Czy związki sportowe prawidłowo naliczają opłaty firmom bukmacherskim? Sprawdzi to UOKiKCzy działania PZPN i innych związków sportowych wobec firm bukmacherskich naruszają prawo konkurencji? UOKiK wszczął postępowanie wyjaśniające w tej sprawie. Chodzi o sposób ustalania opłaty za zgodę na wykorzystywanie wyników rozgrywek.
2 1 0 0 0 5.04.2019X-kom.pl i Paczkomaty parodiują reklamę Poczty PolskiejSklep internetowy X-kom.pl przygotował spot wzorowany na niedawnej reklamie Poczty Polskiej. Opublikował go 4 kwietnia. Była to szybka reakcja marki w duchu real-time marketingu.
1 3 0 0 0 5.04.2019Plastikowe butelki przysłoniły mural promujący serial Netflixa „Nasza planeta”5 kwietnia Netflix rozpoczyna emisję serialu „Nasza planeta” z udziałem Davida Attenborough jako narratora. Z tej okazji w Warszawie powstał mural, który przed premierą został osłonięty siatką z plastikowych butelek.
0 0 0 0 0 4.04.2019Grupa Lotos wybrała do obsługi mediowej ZenithGrupa Lotos rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę budżetu reklamowego. Wygrał go dom mediowy Zenith (Publicis).
0 1 0 0 0 4.04.2019Ellen DeGeneres bojkotuje hotele sułtana Brunei za wprowadzenie kary śmierci dla homoseksualistów3 kwietnia sułtan Brunei Hassanal Bolkiah wprowadził karę śmierci dla osób homoseksualnych. W ramach protestu wpływowe osoby z całego świata wezwały do bojkotu należących do niego hoteli.
0 0 0 0 0 4.04.2019Codzienne nonsensy w kampanii cukierków TreborMarka Trebor (Mondelez) rozpoczęła kampanię „Give Me Strength”. Prezentuje w niej sytuacje, w których bezsilnym bohaterom z odsieczą przychodzą miętowe cukierki.
0 0 0 0 0 4.04.2019Oświadczenie Rady Etyki Public Relations w sprawie roli PR w marketingu oraz współpracy z influenceramiRada Etyki Public Relations wydała oświadczenie w sprawie roli public relations w marketingu oraz współpracy specjalistów PR z influencerami i blogerami. Apeluje, by firmy w przejrzysty sposób rozdzielały usługi public relations od innych oferowanych przez siebie usług z zakresu komunikacji, w tym komunikacji marketingowej.
0 3 0 0 0 4.04.2019Rozmyty Big Mac na outdoorze w kampanii McDonald’sMcDonald’s rozpoczął kampanię, w której przekonuje, że potrawy z jego menu są na tyle charakterystyczne, że każdy rozpozna je, nie widząc ich dokładnie. Na nośnikach OOH marka umieściła mocno niewyraźnego Big Maca, frytki oraz zestaw Happy Meal.