0 1 0 14.02.2020Walentynkowe trendy. Czego Polacy szukają w Google na Dzień Zakochanych?Dzień Świętego Walentego, który obchodzimy 14 lutego, jest znany na całym świecie jako święto miłości i zakochanych. Wiąże się z szeregiem różnych zwyczajów: od składania i odnawiania przysiąg małżeńskich po wysyłanie listów miłosnych do ukochanych osób. Pary w Polsce często wybierają wspólne wyjście lub obdarowanie się prezentami. Co jest na szczycie popularności w 2020 r. w wyszukiwarce Google?
0 1 1 13.02.2020Chroma.pl tworzy „poligraficzne Allegro” – nowy Program Reseller 3.0Chroma – największa w Polsce drukarnia internetowa, lider innowacyjności w branży, proponuje firmom udział we wspólnej platformie e-commerce. Program Reseller 3.0 to przeniesienie do branży poligraficznej modelu z powodzeniem zastosowanego przez takie firmy jak Booking.com, Amazon czy Allegro.
1 2 0 13.02.2020KFC i Crocs przygotowały chodaki z panierowanym kurczakiemW Nowym Jorku podczas Week in Fashion zadebiutowały specjalne chodaki marki Crocs. Powstały we współpracy z KFC. Nadrukowano na nich wzór z panierowanym kurczakiem oraz charakterystyczne biało-czerwone paski.
0 6 1 13.02.2020Małgorzata Pomorska, prezes firmy Adrian pisze list otwarty do Andrzeja DudyPrezes Fabryki Rajstop Adrian, Małgorzata Pomorska napisała list otwarty do Andrzeja Dudy. Chwali w nim urzędującego prezydenta. Pismo opublikowała na oficjalnym firmowym profilu.
0 4 0 13.02.2020Z czternastowiecznej bazyliki na przystanek – kampania wystawy „Cud światła. Witraże średniowieczne w Polsce”Od 14 lutego w Muzeum Narodowym w Krakowie można będzie oglądać wystawę polskich witraży średniowiecznych, pt. „Cud światła. Witraże średniowieczne w Polsce”. Towarzyszy jej kampania promocyjna na nośnikach AMS w Krakowie i Warszawie.
0 2 0 13.02.2020Durex Intense nawiązuje współpracę z polskimi projektantami i tworzy zestawy dla zakochanychMarka Durex Intense rozpoczęła kampanię, w której zachęca do wykorzystania okazji, jaką są walentynki, by zbliżyć się do siebie i ponownie wzbudzić gorące uczucia w związku. We współpracy z polskimi projektantami przygotowała limitowane zestawy, które mają pomóc w podarowaniu parom niezapomnianych doznań, nie tylko 14 lutego.
0 1 0 13.02.2020XVI Badanie wykorzystania poczty elektronicznejPrzeprowadzona jesienią ankieta pozwoliła zebrać głosy użytkowników na temat e-mail marketingu. Co się zmieniło w komunikacji e-mailingowej na przestrzeni roku? Jakie tendencje się utrzymują, a co nie wzbudza już emocji? Czy pogłoski o śmierci jednego z pierwszych internetowych kanałów komunikacji są prawdą? Odpowiedzi na te pytania zawiera raport z XVI Badania poczty elektronicznej firmy Sare.
0 1 0 13.02.2020„Gdzie są granice hipokryzji tej władzy?” – pyta w spocie Platforma ObywatelskaPO zaprezentowała spot, w którym odnosi się do wygwizdania Andrzeja Dudy podczas przemówienia w Pucku. Zarzuca w nim rządzącej partii, że to ona, prowadząc „przemysł pogardy i nienawiści”, teraz zbiera żniwo.
0 1 0 12.02.2020Mastercard Love Index: wspólnie spędzony czas w walentynki cenniejszy niż kwiaty i czekoladkiPolacy coraz więcej wydają z okazji walentynek. W ciągu dwóch lat wydatki te wzrosły o 63% – pokazuje Mastercard Love Index. Wspólne doświadczenia wypierają tradycyjne prezenty, takie jak kartka walentynkowa, kwiaty czy biżuteria. Płatności w restauracjach oraz za wyjazdy stanowią już większość wszystkich wydatków z okazji 14 lutego.
0 1 0 12.02.2020Rzeczywistość wewnętrznych agencji w badaniu In-House Agency ForumWiele agencji in-house nie zdaje sobie sprawy ze swojego potencjału. Jest on powstrzymywany przez ograniczenia wewnętrznych struktur i hierarchii, a czasami także nieodpowiednie zasoby – wynika z badania In-House Agency Forum.