PFN wydała miliony złotych na promocję w USA. Profile promujące Polskę śledzi po kilkadziesiąt osób
  • 0
  • 3
18.09.2019

PFN wydała miliony złotych na promocję w USA. Profile promujące Polskę śledzi po kilkadziesiąt osób

Polska Fundacja Narodowa zapłaciła ponad 20 mln zł amerykańskiej firmie White House Writers Group – podaje Onet. Agencja miała poprawić wizerunek naszego kraju w USA. Efekty są jednak mizerne. Stworzone na potrzeby promocji kanały social media o Polsce śledzi od kilkunastu do kilkudziesięciu osób.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 września 2019

17 września 2019

  • 4
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
17.09.2019

Tysiąc miejsc pracy i „Tysiące historii” w kampanii marki pracodawcy Lidl Polska

Lidl zatrudnia ponad 20 tys. osób. Jak przekonuje sieć, za każdą z nich stoi inna historia. W kolejnej odsłonie kampanii marki pracodawcy biorą udział wyłonieni w castingu pracownicy. Ich historie pokazują różnorodność firmy, możliwości łączenia pasji i pracy oraz rozwoju. Kampania towarzyszy rekrutacji na stanowiska we wszystkich obszarach firmy. W sumie sieć zamierza zatrudnić blisko tysiąc osób.