Polacy chcą dostawać od sektora paliwowego reklamy na smartfony – badanie UCE Research
  • 0
  • 1
23.06.2020

Polacy chcą dostawać od sektora paliwowego reklamy na smartfony – badanie UCE Research

W ostatnim roku wzrosła znajomość pojęcia geofencingu wśród kierowców. Obecnie prawie połowa z nich chce dostawać informacje o promocjach, wjeżdżając na stacje paliw. Klienci najczęściej oczekują zniżek na alkohole i na ofertę gastronomiczną. Sprzęt i części eksploatacyjne do samochodu są na trzecim miejscu. Konsumenci zaczęli też bardziej zwracać uwagę na ceny paliwa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49500 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

23 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.06.2020

Raport „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2020” – e-commerce podczas pandemii

Ukazała się najnowsza, piąta edycja raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie”, dotyczącego rynku e-commerce i zakupów wielokanałowych. W tym roku zawiera on również informacje o tym, jak konsumenci zachowali się w obliczu ryzyka i jak dalej zamierzają działać, kupować i planować. Badanie i raport wykonała agencja badawcza Mobile Institute na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej.