Skok w e-handel – wciąż przyszłość czy już teraźniejszość?Skok w e-handel – wciąż przyszłość czy już teraźniejszość?Skok w e-handel – wciąż przyszłość czy już teraźniejszość?Skok w e-handel – wciąż przyszłość czy już teraźniejszość?
Trudne chwile mijają – wracamy do tego, co było? To się nie uda (fot. Pixabay)

Skok w e-handel – wciąż przyszłość czy już teraźniejszość?

Skok w e-handel – wciąż przyszłość czy już teraźniejszość?
Rafał Wasyluk

Rafał Wasyluk

-

head of EMEA Commerce Centre of Excellence, VMLY&R Poland

Rafał Wasyluk

Rafał Wasyluk

head of EMEA Commerce Centre of Excellence
VMLY&R Poland

Ma ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze strategicznego planowania i zarządzania markami w przestrzeni cyfrowej. Od 2000 r. był zaangażowany w projekty z zakresu e-commerce, marketingu, sprzedaży oraz transformacji tych funkcji w przedsiębiorstwach. Współpracował w tym czasie z największymi firmami, m.in. Procter&Gamble, Unilever, Microsoft, Intel, Philips i sieciami sklepów: Amazon, Wallmart, Carrefour czy Tesco. Obecnie rozwija Commerce Centre of Excellence w VMLY&R EMEA, pracując głównie dla firm sektora CPG: PepsiCo, Ferrero i Danone. Wcześniej odpowiadał za usługi e-merchandisingowe w Publicis Commerce. Tam prowadził projekty dla Procter&Gamble w Europie i obu Amerykach oraz współtworzył centralny zespół odpowiedzialny za Unilever Contentment Programme – globalny projekt designu, dystrybucji i audytu produktów na wirtualnej półce. Z powodzeniem łączy pasję do podróży z życiem zawodowym, pracując na całym świecie. Absolwent ALK i SGH w Warszawie. Tata Magdaleny.

Granice otwierają się, ludzie planują wakacje, sklepy wznawiają działalność. Można mieć poczucie, że pierwsze uderzenie Covid-19 mamy za sobą. Czy jednak jest to moment na celebrację sukcesu? Nie sądzę.

Czy i na jak długo wirus z nami zostanie? Na ile skuteczne będą szczepionki, a przede wszystkim – czy jesienią czeka nas kolejna, wzmożona fala pandemiczna? Na razie dyskusje o tym są dość niemrawe. Nie zmienia to jednak faktu, że Covid-19 stał się siłą napędzającą digitalizację zachowań społecznych, w tym zachowań zakupowych społeczeństwa.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się