Granice otwierają się, ludzie planują wakacje, sklepy wznawiają działalność. Można mieć poczucie, że pierwsze uderzenie Covid-19 mamy za sobą. Czy jednak jest to moment na celebrację sukcesu? Nie sądzę.Czy i na jak długo wirus z nami zostanie? Na ile skuteczne będą szczepionki, a przede wszystkim – czy jesienią czeka nas kolejna, wzmożona fala pandemiczna? Na razie dyskusje o tym są dość niemrawe. Nie zmienia to jednak faktu, że Covid-19 stał się siłą napędzającą digitalizację zachowań społecznych, w tym zachowań zakupowych społeczeństwa.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.