Modelka Sandra Kubicka w kampanii Kontigo promuje autorskie perfumy
  • 1
  • 2
23.06.2020

Modelka Sandra Kubicka w kampanii Kontigo promuje autorskie perfumy

Sieć sklepów kosmetycznych Kontigo wprowadziła na rynek perfumy stworzone we współpracy z modelką Sandrą Kubicką. Zapachy promowane hasłem „Zdobywam dzień, uwodzę noc” są dostępne w sprzedaży online sieci Kontigo od 22 czerwca.

„Zdobywam dzień, uwodzę noc” to hasło przewodnie premierowych zapachów Sandry Kubickiej, zaprojektowanych wspólnie z siecią sklepów kosmetycznych Kontigo. Inspiracją do powstania All Day i All Night są kontrastujące idee i definicje kobiecości, a same zapachy mają odzwierciedlać barwną osobowość modelki.

– Sandra angażowała się całym sercem w każdy etap tworzenia All Day i All Night. Miała wpływ na wszystkie elementy, jak logo czy opakowanie. Zależało jej, by nie był to produkt jedynie sygnowany jej nazwiskiem, ale autorskie perfumy, z którymi może się faktycznie utożsamiać – mówi Aneta Nowakowska z Kontigo, odpowiedzialna za stworzenie marki perfum All Day i All Night.

All Day to woda perfumowana na dzień, łącząca zapach wanilii z aromatem nut owocowych, paczuli i drzewa sandałowego. Kwiatowo-orientalna All Night ma wyraźny akcent wanilii, jaśminu i pieprzu oraz dodatek płatków złota. Produkty są już wprowadzone do sklepu internetowego Kontigo, a od 1 lipca pojawią się na półkach ponad 30 sklepów stacjonarnych marki w całej Polsce.

Kampania promująca oba zapachy, z hasłem „Zdobywam dzień, uwodzę noc”, obejmuje głównie digitalowe kanały komunikacji, w tym przede wszystkim media społecznościowe, jak Facebook, Instagram i YouTube. Na jej potrzeby powstał spot oraz sesja zdjęciowa z udziałem Sandry Kubickiej. Akcja jest też wspierana przez działania PR w mediach kobiecych i lifestyle’owych.

  • 2
Sandra Kubicka w kampanii Kontigo

Sandra Kubicka w kampanii Kontigo

23 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.06.2020

Raport „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2020” – e-commerce podczas pandemii

Ukazała się najnowsza, piąta edycja raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie”, dotyczącego rynku e-commerce i zakupów wielokanałowych. W tym roku zawiera on również informacje o tym, jak konsumenci zachowali się w obliczu ryzyka i jak dalej zamierzają działać, kupować i planować. Badanie i raport wykonała agencja badawcza Mobile Institute na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
23.06.2020

Generacja Z relacjonuje swoje życie bez obawy przed utratą prywatności – raport Mediaplus Warsaw

Generacja Z stawia na Snapchata i Instagrama, gdzie relacjonuje swoje życie bez obawy przed utratą prywatności. Generacja Y preferuje Facebooka i Instagrama, gdzie kontaktuje się ze swoją interaktywną siecią na własnych warunkach, bardziej pasywnie. Obie grupy deklarują niską tolerancję reklam na platformach płatnych. Takie informacje zawiera raport Mediaplus Warsaw na temat tzw. digital natives.