„Niech stanie się wolność” – billboardy o sensie epidemii w Galerii Rusz - Marketing przy Kawie
„Niech stanie się wolność” – billboardy o sensie epidemii w Galerii Rusz
  • 0
  • 3
23.06.2020

„Niech stanie się wolność” – billboardy o sensie epidemii w Galerii Rusz

Ostatnie miesiące to czas upływający nam pod znakiem wszechobecnej epidemii. Z jednej strony epidemia w dużym stopniu uszczupliła nasze siły psychiczne i fizyczne, z drugiej strony zrodziła wiele pytań. Po co i dlaczego to wszystko się wydarza? Najnowsze billboardy Galerii Rusz starają się dać na to odpowiedź.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 czerwca 2020

  • 0
  • 2
  • 0
23.06.2020

Generacja Z relacjonuje swoje życie bez obawy przed utratą prywatności – raport Mediaplus Warsaw

Generacja Z stawia na Snapchata i Instagrama, gdzie relacjonuje swoje życie bez obawy przed utratą prywatności. Generacja Y preferuje Facebooka i Instagrama, gdzie kontaktuje się ze swoją interaktywną siecią na własnych warunkach, bardziej pasywnie. Obie grupy deklarują niską tolerancję reklam na platformach płatnych. Takie informacje zawiera raport Mediaplus Warsaw na temat tzw. digital natives.

22 czerwca 2020