0 10 0 0 0 15.06.2020„Lechendy zakładają wygraną” – muzyczna akcja konsumencka LechaW ramach aktywacji „Lechendy zakładają wygraną” marka Lech powraca z muzyczną platformą. Wraz z nią pojawi się kolekcjonerska edycja puszek oraz koszulki z wzorami autorstwa młodych designerów i Jerzego Owsiaka.
0 1 0 0 0 15.06.2020Marc Whitten z Amazona: niektóre nawyki konsumenckie mogły trwale się zmienićNiektóre z nawyków, które konsumenci wytworzyli w czasie pandemii, mogą zostać utrwalone – twierdzi wiceprezes Amazona ds. urządzeń i usług rozrywkowych. W wywiadzie dla serwisu Protocol Marc Whitten ujawnił, że to, do czego ludzie wykorzystują urządzenia, zmieniło się diametralnie w ciągu ostatnich kilku miesięcy.
0 1 0 0 0 15.06.2020Łowicz obsługiwany w Internecie przez Peppermint powered by QuadNależąca do Maspeksu marka Łowicz nawiązała współpracę z Peppermint powered by Quad. Agencja będzie świadczyć usługi z zakresu digitalu.
0 7 0 0 0 15.06.2020Polski Internet w maju 2020 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w maju 2020 r. wyniosła ogółem 27,7 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 23 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 24 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
0 1 0 0 0 15.06.2020Adrino DigitALL wprowadza Tarczę reklamową dla przedsiębiorcówAdrino DigitALL, największa w Polsce sieć reklamy native i rich media, zapowiedziała akcję „Tarcza reklamowa dla przedsiębiorców od Adrino”. Za każde 500 zł przeznaczone na kampanię przedsiębiorcy otrzymają drugie 500 zł na pakiet dodatkowej powierzchni reklamowej. Wydając zatem 1000 zł, otrzymuje się świadczenia o wartość 2000 zł. Akcja wystartowała 25 maja 2020 r. i jest skierowana do małych przedsiębiorstw dotkniętych skutkami pandemii. Maksymalna wartość dodatkowej powierzchni reklamowej wynosi 10 000 zł.
1 1 0 0 0 10.06.2020Tyskie w nowym spocie świętuje powrót przejść na ty w pubach8 czerwca ruszyła kampania marki Tyskie „Ważne, że znów przechodzimy na ty”. Spot odnosi się do otwarcia na nowo pubów, a towarzyszy mu motyw przewodni piosenki Marka Grechuty.
0 1 0 0 0 10.06.2020Pinterest żongluje wnioskami o opóźnienie w płatnościach od reklamodawcówPinterest otrzymuje od reklamodawców wnioski o przedłużenie terminu płatności. Todd Morgenfeld, chief financial officer firmy pracuje nad utrzymywaniem dochodów bez zrażania do siebie klientów, którym brakuje pieniędzy.
0 3 0 0 4 10.06.2020Microsoft prosi czarnoskórą artystkę o namalowanie muralu, dopóki protesty BLM w USA są „wciąż istotne”Artystka wizualna Shantell Martin z Nowego Jorku udostępniła wiadomość, jaką otrzymała od obsługującej Microsoft agencji McCann Erickson. Agencja proponuje jej współpracę przy muralu. Warunek jest jeden: praca musi powstać w czasie, gdy protesty po śmierci George’a Floyda są „wciąż istotne”.
0 6 0 0 0 10.06.2020Covid-19 w telewizyjnych kreacjach reklamowych. Analiza TVPW kwietniu i maju co dziesiąta reklama w telewizji zawierała odwołanie do Covid-19. Reklamy promowały postawy prozdrowotne i zasady bezpieczeństwa, a najczęstszym motywem była zachęta do pozostania w domu. Liczba unikalnych kreacji reklamowych, po dramatycznym spadku w kwietniu, w maju zaczęła wracać do poziomów zeszłorocznych – wynika z analizy biura reklamy TVP na podstawie bazy Nielsena.
0 4 0 0 0 9.06.2020Wspólna kampania promocyjna marek Tefal i TabascoJak w okresie wzmożonych ograniczeń skutecznie połączyć komunikację dwóch marek i ich produkty, z których jeden to inteligentny grill, a drugi – najpopularniejszy na świecie sos z papryczek chili? Krakowska agencja reklamowa Grupa 3 znalazła na to sposób.