0 2 0 0 0 13.12.2019Naukowcy przeanalizowali 3,5 mln książek, wykorzystując machine learningAlgorytm machine learning przeanalizował 3,5 mln książek. Pozwoliło to stwierdzić, że przymiotniki przypisane kobietom opisują najczęściej wygląd zewnętrzny. Te dotyczące mężczyzn odnoszą się do zachowań.
0 1 0 0 0 13.12.2019Lidl wybrał agencję do obsługi influencer marketinguLidl rozstrzygnął przetarg na obsługę zakresie influencer marketingu. Wygrała go należąca do Publicis Groupe agencja LiquidThread.
0 4 0 0 0 13.12.201932 tys. Polaków zarabia rocznie powyżej 1 mln zł. Raport KPMG w PolsceW 2019 r. prognozowana wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrośnie o 5,4% w stosunku do poprzedniego roku. Wyniesie ponad 25 mld zł – pokazuje raport „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Luksus przez pokolenia” KPMG w Polsce.
0 2 0 0 0 13.12.2019Radni Wadowic zamierzają wycofać przygotowaną uchwałę krajobrazową – alarmują mieszkańcyJak informują mieszkańcy gminy Wadowice skupieni wokół facebookowego profilu Uchwała krajobrazowa dla Wadowic, radni na najbliższej sesji planują podjęcie uchwały o wycofaniu przygotowanej tzw. uchwały krajobrazowej. W zamian chcą zaproponować informator.
0 1 0 0 0 13.12.2019Burger King przygotował mieszkanie dla osoby o imieniu WhopperBurger King w Belgii przygotował mieszkanie inspirowane swoją kanapką. Warunek jest jeden: osoba, która w nim zamieszka, musi mieć na imię Whopper.
1 1 0 0 0 13.12.2019Dramat Szekspira inspiracją dla kalendarza Pirelli na 2020 r.W Teatro Filarmonico w Weronie odbyła się premiera 47. edycji kalendarza Pirelli. Publikacja zatytułowana „Looking for Juliet” inspirowana jest słynnym dramatem Szekspira.
0 5 0 0 1 12.12.2019Maciej Polak na finałowej wystawie „Illustrator Day” Reserved8 grudnia odbyła się 7. edycja Targów Plakatu, których oficjalnym partnerem zostało Reserved. Podczas tego wydarzenia marka przygotowała wystawę prac z projektu „Illustrator Day”.
0 1 0 0 0 12.12.2019Właściciel sieci Papa John’s pozywa agencję kreatywnąJohn Schnatter, założyciel marki Papa John’s, pozwał agencję Laundry Service i koncern Wasserman Media Group, do którego należy firma. Chodzi o ujawnienie treści rozmowy, w której Schnatter używał rasistowskich określeń.
1 1 0 0 0 12.12.2019„Nie mieli szans” – spot kampanii społecznej „Tiry na tory”Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Tiry na tory”. W jej ramach Instytut Spraw Obywatelskich od 1996 r. domaga się zmniejszenia liczby tirów na polskich drogach poprzez zwiększenie przewozu towarów koleją.
0 1 0 0 0 12.12.2019Norweska marka odzieżowa stworzyła koszulkę wykorzystującą ARNorweska marka Carlings przygotowała t-shirt wykorzystujący rozszerzoną rzeczywistość. Ma on wyrażać ekologiczną świadomość młodego pokolenia.