Riot Games, producent m.in. „League of Legends” wybrał Lighthouse do obsługi PR
  • 0
  • 1
23.06.2020

Riot Games, producent m.in. „League of Legends” wybrał Lighthouse do obsługi PR

Firma doradztwa komunikacyjnego Lighthouse zajmuje się obsługą PR Riot Games, jednego z największych producentów gier komputerowych na świecie, twórcy takich hitów jak „League of Legends”, „Teamfight Tactics” czy „Valorant”. Agencja zajmuje się komunikacją dotyczącą wszystkich obecnych i nadchodzących tytułów producenta w Polsce.

Umowa obowiązuje od 1 kwietnia. Lighthouse odpowiada za koordynację działań media relations wszystkich dostępnych w Polsce produkcji firmy. Obejmuje to m.in.:

  • „League of Legends” – debiutancki tytuł Riot Games, który osiągnął status najpopularniejszej gry e-sportowej PC na świecie,
  • „Valorant” – najnowszą taktyczną strzelankę.

Do zadań agencji należą także:

  • tworzenie i dystrybucja treści dotyczących aktualizacji i nowości,
  • wsparcie programu recenzenckiego,
  • prowadzenie biura prasowego,
  • organizacja konferencji i eventów,
  • działania komunikacyjne towarzyszące turniejom e-sportowym, premierom i innym wydarzeniom organizowanym przez firmę w Polsce.

W ostatnich miesiącach Lighthouse wspierał już producenta gier m.in. przy premierze pierwszego pełnometrażowego dokumentu o polskiej społeczności, „League of Legends – więcej niż gra”. Także przy launchu gry „Valorant”, komunikacji premiery karcianki „Legends of Runeterra” w polskiej wersji językowej czy mobilnej edycji „Teamfight Tactics”.

Za projekt odpowiadają konsultanci z zespołu nowych technologii Lighthouse. Współpraca nawiązana została w wyniku przetargu.

  • 1
Riot Games wybrał Lighthouse

Riot Games wybrał Lighthouse

23 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.06.2020

Raport „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2020” – e-commerce podczas pandemii

Ukazała się najnowsza, piąta edycja raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie”, dotyczącego rynku e-commerce i zakupów wielokanałowych. W tym roku zawiera on również informacje o tym, jak konsumenci zachowali się w obliczu ryzyka i jak dalej zamierzają działać, kupować i planować. Badanie i raport wykonała agencja badawcza Mobile Institute na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
23.06.2020

Generacja Z relacjonuje swoje życie bez obawy przed utratą prywatności – raport Mediaplus Warsaw

Generacja Z stawia na Snapchata i Instagrama, gdzie relacjonuje swoje życie bez obawy przed utratą prywatności. Generacja Y preferuje Facebooka i Instagrama, gdzie kontaktuje się ze swoją interaktywną siecią na własnych warunkach, bardziej pasywnie. Obie grupy deklarują niską tolerancję reklam na platformach płatnych. Takie informacje zawiera raport Mediaplus Warsaw na temat tzw. digital natives.