Riot Games, producent m.in. „League of Legends” wybrał Lighthouse do obsługi PR
  • 0
  • 1
23.06.2020

Riot Games, producent m.in. „League of Legends” wybrał Lighthouse do obsługi PR

Firma doradztwa komunikacyjnego Lighthouse zajmuje się obsługą PR Riot Games, jednego z największych producentów gier komputerowych na świecie, twórcy takich hitów jak „League of Legends”, „Teamfight Tactics” czy „Valorant”. Agencja zajmuje się komunikacją dotyczącą wszystkich obecnych i nadchodzących tytułów producenta w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54791 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.06.2020

Raport „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2020” – e-commerce podczas pandemii

Ukazała się najnowsza, piąta edycja raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie”, dotyczącego rynku e-commerce i zakupów wielokanałowych. W tym roku zawiera on również informacje o tym, jak konsumenci zachowali się w obliczu ryzyka i jak dalej zamierzają działać, kupować i planować. Badanie i raport wykonała agencja badawcza Mobile Institute na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
23.06.2020

Generacja Z relacjonuje swoje życie bez obawy przed utratą prywatności – raport Mediaplus Warsaw

Generacja Z stawia na Snapchata i Instagrama, gdzie relacjonuje swoje życie bez obawy przed utratą prywatności. Generacja Y preferuje Facebooka i Instagrama, gdzie kontaktuje się ze swoją interaktywną siecią na własnych warunkach, bardziej pasywnie. Obie grupy deklarują niską tolerancję reklam na platformach płatnych. Takie informacje zawiera raport Mediaplus Warsaw na temat tzw. digital natives.